Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Zdziera oponę


franek84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem nałożyło na to się dwa czynniki najpierw strzeliła mi sprężyna z lewej strony a za chwile wymieniłem dwa górne wahacze z lewej strony i mam pytanie czy może drzeć mi oponę z tego powodu? zbierzność wiosną ustawiałem. co myślicie powinienem zbieżnośc ustawić czy szukać przyczyny w wahaczach. mam lekki luz tylko w łączniku stabilizatora. nie ściąga na równym ale w koleinach to są problemy z utrzymaniem auta... może to być od sprężyny(pękł jeden zwój dolny, ten najmniejszy)??

dzięki za wszystkie odpowiedzi

pozdrawiam \

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie koledzy maja racje ja wymienialem tez zawieche u siebie i mimo wszystko mechanik ustawil zbieznosc , kazda ingerencja w uklad zawieszenia powinna byc korygowana ustawieniem zbieznosci potem wlasnie wychodza takie mankamenty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje auto latało w koleinach i zdzierało prawą oponę od wewnątrz. Winna była tuleja wciskana w dolnym tylnym wahaczy z prawej strony.

Zerwana była szmata. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie zakładałem nowego tematu, problem polega bardzo dziwnym ścieraniu tylnej opony od strony kierowcy, mianowicie bieżnik ścierany jest na przemian, wygląda to tak: co trzeci-czwarty ząbek bierznik jest starty do połowy, i tak cały obwód opony :shocked: od czego to się tak ściera? źle przykręcone koło? jakieś bicie na piaście? Kurde pierwszy raz się z takim czymś spotykam. Podczas jazdy nic nie czuję żadnego bicia, żadnych wibracji, dosłownie nic. Wszystkie sugestie mile widziane, zaraz idę do auta ściągać koło ale martwię się że nie znajdę przyczyny a szkoda zimówek bo prawie nówki były :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucam fotki chociaż kiepsko to widać:

opona.jpg

tu narysowałem jak to mniej więcej wygląda: (sorry za umiejętności artystyczne) (kolce prawie zeszlifowane do zera :wallbash:)

opona1.jpg

Po oględzinach stwierdziłem że felga jest lekko krzywa i miałem 0.8bara w tym kole, to może być przez to? Nie stwierdziłem żadnych luzów na łożyskach koło było dobrze przykręcone itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIskie ciśnienie na pewno miało wpływ na ukształtowanie się bieżnika.

Opona zaczyna się uginać pod naciskiem i oporami, w pewnym momencie opona zgniata się tyle ile może i odbija swoją sprężystością gumy i ciśnieniem 0.8 bar co znaczy że co chwilę zgniata się i prostuje jak gąbka - dokłądnie to co stało się z twoją oponą.

Niestety teraz pewnie będzie głośna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...