franek84 0 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Witam, mam problem nałożyło na to się dwa czynniki najpierw strzeliła mi sprężyna z lewej strony a za chwile wymieniłem dwa górne wahacze z lewej strony i mam pytanie czy może drzeć mi oponę z tego powodu? zbierzność wiosną ustawiałem. co myślicie powinienem zbieżnośc ustawić czy szukać przyczyny w wahaczach. mam lekki luz tylko w łączniku stabilizatora. nie ściąga na równym ale w koleinach to są problemy z utrzymaniem auta... może to być od sprężyny(pękł jeden zwój dolny, ten najmniejszy)?? dzięki za wszystkie odpowiedzi pozdrawiam \ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieqakces 1 Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 po wymianie części zawieszenia koniecznie ustaw zbieżność, potem możesz dalej szukać przyczyn jeśli to w niczym nie pomoże, aczkolwiek powinno :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omenos 0 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Też jestem za opinią kolegi up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Ja wymieniałem górny wahacz i dolny i żadnej zbieżności nie ustawiałem - jeżeli nie ruszysz gałek to po co ustawiać zbieżność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemax 0 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Witam. Kolego nawet po wymianie przednich amorków jest zalecane ustawić zbieżność . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szachu71 0 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 generalnie koledzy maja racje ja wymienialem tez zawieche u siebie i mimo wszystko mechanik ustawil zbieznosc , kazda ingerencja w uklad zawieszenia powinna byc korygowana ustawieniem zbieznosci potem wlasnie wychodza takie mankamenty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Ale dlaczego? Przecież nikt nie rusz gałek to po kiego grzyba jechać na zbieżność? Eeee... coś mi się nie wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Moje auto latało w koleinach i zdzierało prawą oponę od wewnątrz. Winna była tuleja wciskana w dolnym tylnym wahaczy z prawej strony. Zerwana była szmata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janSerce 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Witam, nie zakładałem nowego tematu, problem polega bardzo dziwnym ścieraniu tylnej opony od strony kierowcy, mianowicie bieżnik ścierany jest na przemian, wygląda to tak: co trzeci-czwarty ząbek bierznik jest starty do połowy, i tak cały obwód opony od czego to się tak ściera? źle przykręcone koło? jakieś bicie na piaście? Kurde pierwszy raz się z takim czymś spotykam. Podczas jazdy nic nie czuję żadnego bicia, żadnych wibracji, dosłownie nic. Wszystkie sugestie mile widziane, zaraz idę do auta ściągać koło ale martwię się że nie znajdę przyczyny a szkoda zimówek bo prawie nówki były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Możesz wrzucić zdjęcie tego bieżnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekII 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 takie ząbkowanie jest jak padły amortyzatory miałem kiedyś tak w eskorcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janSerce 0 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 wrzucam fotki chociaż kiepsko to widać: tu narysowałem jak to mniej więcej wygląda: (sorry za umiejętności artystyczne) (kolce prawie zeszlifowane do zera ) Po oględzinach stwierdziłem że felga jest lekko krzywa i miałem 0.8bara w tym kole, to może być przez to? Nie stwierdziłem żadnych luzów na łożyskach koło było dobrze przykręcone itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 NIskie ciśnienie na pewno miało wpływ na ukształtowanie się bieżnika. Opona zaczyna się uginać pod naciskiem i oporami, w pewnym momencie opona zgniata się tyle ile może i odbija swoją sprężystością gumy i ciśnieniem 0.8 bar co znaczy że co chwilę zgniata się i prostuje jak gąbka - dokłądnie to co stało się z twoją oponą. Niestety teraz pewnie będzie głośna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się