biedruch 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Cześć , 3 pytania: 1. dlaczego końcówki ukł. wydechowego w dieslach sa zagięte do dołu - jakie jest tego techniczne uzasadnienie?? Pytanie może wydać się głupie ale nie bijcie:D poważnie nie wiem 2. czy mozna do diesla wrzucić końcówkę (-ki) tradycyjne proste?? :razz: 3. nie ma sensu bawić się w polerkę wydechu jeżeli mam zwykły dieslowy tłumik ( pojedyńcza rozdwajająca się ku końcowi rura skiertowana w dół) bo jest zapewne wykonany ze zwykłej balchy a nie nierdzewki i zaśniedzieje tak czy owak.. dobrze myślę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Temat o koncowkach jak sie nie myle byl juz poruszany. Jak chcesz miec cala dupe okopcona to mozesz zalozyc zwykle koncowki, tym samym masz odpowiedz na pierwsze pytanie. Koncowki mozesz wypolerowac bo nawet dark79, chyba ma wypolerowane jak sie nie myle. Co jakis czas przelecisz jakims srodkiem do polerki i po problemie. Ja mam dwie osobno koncowki,a nie jedna rozdwajajaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 zeby sadza nie leciala na zderzak,do diesli nie zakladamy koncowek stanowczo mowimy nie!!!,musi zostac dwururka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedruch 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 dzięki za wyjasnienie odn. do zagięcia rurek zeby sadza nie leciala na zderzak,do diesli nie zakladamy koncowek stanowczo mowimy nie!!!,musi zostac dwururka jasne, ale czemu nie kupić 2 sztuk czegoś takiego: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=120401016 o ile się nie mylę ktos z forum tak zrobił, pytanie tylko czy miał tłumik od razu z dwururką czy "rozdwajający się":?: ... bo coś czuję że w takim przypadku montaż dwóch takich końcówek może być trudny.. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 czemu nie kupić 2 sztuk czegoś takiego: http://moto.allegro.pl/sh...?item=120401016 Bo przy nie wielkim wysilku osiagniesz taki efekt na wlasnych koncowkach, no chyba, ze masz juz duze wrzery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedruch 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 OK, wżerów praktycznie nie mam, jeśli tak mówicie to jutro uzbrajam się w papierki, pastę i do ataku :twisted: Ostatecznie UCIĄć MOŻNA ZAWSZE, no nie?? :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Ostatecznie UCIĄć MOŻNA ZAWSZE, no nie?? Niech Cie reka Boska broni. :twisted: Bo bedziesz wyrzucony z klubu albo przynajmniej z wielbicieli Turbognojkow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelo 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 zeby sadza nie leciala na zderzak,do diesli nie zakladamy koncowek stanowczo mowimy nie!!!,musi zostac dwururka dobrze wiedzieć bo właśnie chciałem coś zakładać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfuta 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 zobaczcie ok 1,5 godziny spokojnej pracy ! a jaki efekt i frajda http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2sfvotbgox94cwgx.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_A4 1 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 przed zmiana rurek : http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi3/s4tyl.jpg Po zmianie rurek : http://members.lycos.co.uk/audiupl2/audi1/a11.jpg Nic nie kopci , zderzak zawsze czysciutki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piurko 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 dzięki za wyjasnienie odn. do zagięcia rurekzeby sadza nie leciala na zderzak,do diesli nie zakladamy koncowek stanowczo mowimy nie!!!,musi zostac dwururka jasne, ale czemu nie kupić 2 sztuk czegoś takiego: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=120401016 o ile się nie mylę ktos z forum tak zrobił, pytanie tylko czy miał tłumik od razu z dwururką czy "rozdwajający się":?: ... bo coś czuję że w takim przypadku montaż dwóch takich końcówek może być trudny.. :roll: Ja mam takie końcówki, założyłem je bo niemiaszek obcioł fajki, a tłumik miałem od razu z dwururką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biedruch 1 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 zobaczcie ok 1,5 godziny spokojnej pracy ! a jaki efekt i frajda http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2sfvotbgox94cwgx.html efekt naprawdę bardzo fajny :smile: nurtuje mnie tylko pytanie: to nie jest nierdzewka, ocynk jesli był to go już nie ma :mrgreen: więc prawdopodobnie zmatowieje zaśniedzieje lub podejdzie rdzą, jeśli się mylę - poprawcie Ile już czasu minęło od polerki?? jak wyglada teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 więc prawdopodobnie zmatowieje zaśniedzieje lub podejdzie rdzą, jeśli się mylę - poprawcie poprawiamy po roku jest poprostu tak okopcona jak przed polerka, nic wiecej sie nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan 2 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 ja tam mam 1,9 TDI i 2rury po 2 koncówki czyli 2x2 i nic okopconego nie mam!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się