Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] 1.8T 411KM by MR Motors


wowo

Rekomendowane odpowiedzi

Tloki zostaja seryjne ?

Czyli podobnie idziemy na przyszly sezon ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne dla żonki... :gwizdanie: :cool1:

Widzę, że nie próżnujesz. Ja po świętach też składam wszystko do kupy. Polecasz kogoś od wydechów? Widzę, że tobie robił AW69.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio, tym autem lata żonka ja mam e46 330xd :)

Był plan kupna drugiego słupka i kpl zakucia. Niestety kucizna, to nie same plusy i jako, ze auto użytkowane na co dzień zostają seryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Korby uszczelki i zawory z USA. Zakładam, że wałki zostają z ADRa aczkolwiek u mnie nic nie wiadomo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres przepiękny, ale jak dmuchniesz więcej to już nie będzie taki płaski :naughty: . Fajne autko. Teraz to na kuciznie to z 370PS będzie. Ten N75 z RS2 jak będzie z 1,3-1,5Bar to się jednak przyda. Do ilu to będziesz odprężał tą kanapką?

Pytanie czy auto służy do jazdy na co dzień, bo 400Nm+ na co dzień to już dość hardcor jak na FWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasuje p&p do kazdego audi czy trzeba przerabiac

ciekawe jakie koszta :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasować pasuje, bo ma takie same krućce jak ten nasz ori. Cena zapewne wyższa. Ale na tym zaworku turbo może ładować 0,1-0,2bar więcej niż na naszym seryjnym. Utrzymuje też lepiej/równiej doładowanie u góry, szczególnie przy wyższym booscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena taka jak normalnego zaworu, 260zl :mysli:

Może być. Nic tylko brać jak chcesz podnieść doładowanie o 0,2bar :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena jak innych N75, pasi p&p.

Uszczelka ma odpręzyć o 0,8pkt, czyli powinno być 9,7:1 + to co bedzie wybrane z komory spalania w głowicy. Prawdopodobnie zejde do jakichs 9,5 czyli standart w 225PS.

Autem na co dzien jeździ zonka, kreseczki zrobimy najrówniej jak się da, najwyżej beda niższe cyferki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twardy wzdłużny brat AEB miał OEM sprężanie 9,5:1 . Ciekawe czemu poszli w górę ze sprężaniem. Odprężenie przy większym dmuchaniu to dobry krok. Tylko trza pamiętać, aby w komorze spalania po obróbce nie zostawić żadnych ostrzejszych krawędzi. Jak zejdziesz ze sprężaniem o ten 1 pkt to spalanie nieco wzrośnie podczas normalnej spokojnej jazdy. W serii ten AUQ pewnie jest dość oszczędny przy normalnej jeździe w porównaniu z innymi 1.8T .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...