Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Demontaż chłodnicy


kacper83

Rekomendowane odpowiedzi

odkrecasz od nadkola, zdejmujesz kratki boczne z zderzaku, odkrecasz dwie sruby i zderzak masz w rekach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

loloa4 tak jest tez klima

no to masz jeszcze chlodniczke klimy do zdjecia bo jest pierwsza, jak zdejmiesz zderzak to wszystko zobaczysz jak na dloni

Wtrącę się przy okazji jak już mówimy o demontażu zderzaka. Musze ustawić zapłon bo falują mi obroty, i żeby się dostać to musze wyjąć zderzak i chłodnice? czy wystarczy zderzak i będzie dobry dostęp?

a skad wiesz ze faluja od zaplonu? zeby sie do rozrzadu dostac musisz tez wszystko zdjac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat sam sobie wymieniałem chłodnicę z powodu kolizji stara pękła i musiałem kupić nową... :disgust: ;(.

Zdejmujesz lewą i prawą kratkę. Jak już zdejmiesz to zobaczysz śruby po lewej i prawej stronie na których trzyma się zderzak. Po odkręceniu tych śrub zderzak powinien łatwo zejść z zaczepów. Ja akurat nadkola miałem na spinki. Polecam zdemontowanie osłony pod silnik, ułatwia prace :good:.

Jak masz klimatyzacje to będziesz musiał odkręcić chłodnice klimatyzacji od chłodnicy. Będziesz miał takie czarne blaszki na śrubach 10 z tego co dobrze pamiętam, po bokach chłodnicy klimatyzacji będziesz miał takie dwa ochronne plastiki i je też odkręcasz, do tego używasz śrubokręta krzyżakowego. Jak to wszystko zrobisz odchylasz chłodnice klimatyzacji na bok (widać to na zdjęciu, gaz Ci nie ucieknie). Jak spojrzysz na chłodnice z góry to zobaczysz takie spinki, które trzeba podważyć cienkim płaskim śrubokrętem i powinny ładnie wyjść. To nie wszystko żeby zdjąć chłodnice, trzeba zdjąć jeszcze górny, dolny wąż i odkręcić czujnik. Musisz mieć ze sobą miske żeby zlać płyn chłodniczy. Po tym czynnościach chłodnica powinna Ci już bez problemu wyjść. W razie jakiś pytań, problemów pisz do mnie :hi:.

img018s.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Buba: Wywnioskowałem to z tematów które przeczytałem, bo mechanior podłączał go pod kompa i nic nie wykryło (VAGiem czy jakos tak). Wymienie jeszcze filtr powietrza bo jest wsadzony sportowy (byl jak go kupilem) moze przez to dostaje za duzą dawke powietrza. Jak to nie pomoze to raczej chyba bedzie to zaplon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...