Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Prosze o analize logow, blad 17965


Some111

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 1,9 TDI [b6 AVB]. Od jakiegos czasu pojawil sie problem, najczesciej na 4 biegu, ok 3000-3500 obrotow przy predkosci ok 120km/h lapie tzw notlauf.

Mechanik stwierdzil, ze to napewno N-75, zostal wymieniony na nowy. Sprawdzil gruszke, sztange i problem nadal wystepuje, nie byl w stanie znalesc przyczyny.

Komputer wskazuje blad 17965 - cisnienie doladowania - przekroczona granica regulacji. brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem.

Prosze o analize logow:

001 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26328.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26329.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26332.html

008 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26331.html

010 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26334.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26330.html

013 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26333.html

W trakcie ich wykonania notlauf sie nie przytrafil, jezeli sa wykonane nieprawidlowo prosze o podpowiedz oraz ocene stanu przeplywomierza ( kompletnie sie na tym nie znam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trakcie ich wykonania notlauf sie nie przytrafil

a ja się z tym nie zgodzę bo się właśnie przytrafił z powodu widocznego w grupie 011 przeładowania, przeładowanie jednak nie jest na full bo ciśnienie osiągnęło najwięcej tylko 2376.6 mbara a tryb awaryjny załapał sterownik przy 3927 obrotach silnika. Swoją drogą jak ten mechanik badał tę gruchę i sztangę, że nie stwierdził przycinania się sztangi albo dźwigni zmiennej geometrii tym bardziej, że z Twojego opisu wynika, że problem nie był jednorazowym przypadkiem tylko dzieje się tak nagminnie.

Przepływomierza nie ma się co czepiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, problem stal sie codziennością. W momencie osiągnięcia magicznej bariery 120km/h na następnych światłach jest problem z przekroczeniem 60km/h :( (do czasu zrestartowania komputera). Dobrze wiedzieć, ze przepływomierz jest ok. Rozumiem, ze problem leży w zlej pracy sztangi, będę musiał wybrać sie do innego specjalisty. Czy jest szansa, że czujnik ciśnienia doładowania jest walnięty i wskazuje błędne wartości, czy jego awaria zostałaby wykazana błędem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...