kedzior_1265 Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 witam wszystkich rano jak wsiadam i chce zapali za 1 nic za 2 cos lapie ale nic a 3 do piero pali, nagrzeje i w tedy niema problemu z zapalaniem niemam pojechia jest cos takiego jak czujnik ssania
312MC Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 czujnik temperatury silnika ten który szczytuje dane dla komputera sprawdz...najlepiej zacznij od podłączenia pod VAG'a
kedzior_1265 Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Opublikowano 18 Marca 2011 witam po dlugiej przerwie jak widac jeszcze nie poradzilem sobie z problemem wiec tak do rzeczy wymienione rzeczy; kable ngk swiece ngk czujnik temp. przeczyszczona przepustnica przeczyszczony silniczek krokowy dolot sprawdzony ok wezyk jakis podcisnieniowy kolo przeputnicy ok mechanik mowil odma wyczyszczona po zdjeciu klem z rana - i + na 5 sek. to zapala od strzala pytanie co to moze byc samochod wlozylem juz ok 1 tys prosze pomozcie bo juz mnie szlak trafia
marcinek81r Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Ja też borykam się z tym problemem ale najpierw muszę poprawić pętle immo. Prawdopodobnie ecu silnika do wymiany, poszukaj na forum kolega czaki22 przerabiał temat.
kedzior_1265 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 autko zrobione przyczyna byla w sterownik na starym nie bylo bledow ale gdzies pamietal ustawienia cieplego silnika i dlatego nie jaral jak odlaczalem klemy to go restartowalo i jest ok
holek182 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Kolego miałem to samo nie mógł zapalić i falowały rochę obroty ściągnałem klemy na 20 min i jak ręką odjął działa jak dawneij ehh te kompy pozdro
marcinek81r Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 autko zrobione przyczyna byla w sterownik na starym nie bylo bledow ale gdzies pamietal ustawienia cieplego silnika i dlatego nie jaral jak odlaczalem klemy to go restartowalo i jest ok Wymieniałeś ECU czy tylko resetowałeś?
czaki22 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 wsadzajcie dalej kase, 3 lata temu rozwiazanie napisałem
thogal Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ja się nauczyłem że rad trzeba słuchać wielu a wnioski i decyzje podejmować samemu , mechanicy to pół samochodu by wmienili hhehe a nie raz mała drobnostka powoduje usterke , u mnie obeszło się bez wymiany ecu odłaczenie aku wystarczyło , już pare dni jeżdze i jest ok , jak usterka powróci to wymienie ecu
marcinek81r Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 u mnie odłączenie aku i reset kompa nic nie daje, ale tak jak pisał czaki rano odłączę klemy to pali jak powinien, tak samo jak na dłużej odłączę aku to pali ok tylko raz a potem znów ciężko, u mnie na bank wymiana ecu ale zawsze coś wyskakuje jak nie hamulce to immo. najpierw muszę ogarnąć immo i będę wymieniał ecu.
thogal Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 no jak nic nie daje to faktycznie sprawdzenie immo i pozniej wymiana ecu , ecu nie drogi od 150 do 250 zl , tylko aby dobry sie trafil ,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się