czarny_281 Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Witam!!! Posiadam audi A4 B5 z 1997 roku. Auto posiada Fis. Jak Włączę testowanie, na pojawiających się ikonach na fisie znajduje się min. wskaźnik końca płynu w spryskiwaczu szyb (pole pomarańczowe). Jednak płyn kończy się, a Fis odpowiednio wcześnie mnie nie ostrzega (tzn. w ogóle). Dodam że poza tym wszystko działa jak należy tzn. bezproblemowo wskazuje niedziałające światło stop, czy pozycji, wytrąciłem czujnik od ABS-u i na czerwono też wywaliło błąd. Czyli chyba wszystko jest OK. Tymczasem płynu nie wskazuje. Czy możliwe aby czujnik w zbiorniczku płynu nawalił? Jeżeli tak , to gdzie on się znajduje aby go wymienić, lub czy możliwe jest, że Fis pokazuje podczas testowania więcej funkcji niż w rzeczywistości posiada? Z góry dziękuję za pomoc.
czarny_281 Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 Czyli, rozumiem że czujnik jest integralną częścią pompki, i nie da się go wymienić. Wnioskuję też, że w grę wchodzi wymiana pompki spryskiwaczy, czy też całego zbiornika? Wszystkie pompki mają ów czujnik, czy tylko do wybranych modeli?[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 12:29_________________________________________________przeglądałem na alledrogo pompki do spryskiwacza nie jest to duży wydatek, ale chciałbym kupić taką z czujnikiem, możecie mi wskazać co mam kupić żeby fis wskazywał mi brak płynu.
Guregoru Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Jedź i kup w ASO bo to groszowy wydatek
Dawid0 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Do wersji od 1994 roku do 1997 jest pompka ze zintegrowanym czujnikiem (3 przewody) tu czujnik zintegrowany jest z pływakiem może być awaryjny podatny na śmieci i korozje. Do wersji od 1997 roku do 2001 jest pompka samodzielna (2 przewody) i oddzielny czujnik poziomu (2 przewodowy) w tej wersji czujnik jest oporowy i raczej mało awaryjny.
dziku Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Do wersji od 1994 roku do 1997 jest pompka ze zintegrowanym czujnikiem (3 przewody) tu czujnik zintegrowany jest z pływakiem może być awaryjny podatny na śmieci i korozje. Do wersji od 1997 roku do 2001 jest pompka samodzielna (2 przewody) i oddzielny czujnik poziomu (2 przewodowy) w tej wersji czujnik jest oporowy i raczej mało awaryjny. Kolego dopiero w roku modelowym 1998 jest czujnik oddzielnie montowany. A nie wiemy czy kolega ma auto z początku czy z końca 1997 roku co ma tutaj decydujący wpływ.
Dawid0 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Do wersji od 1994 roku do 1997 jest pompka ze zintegrowanym czujnikiem (3 przewody) tu czujnik zintegrowany jest z pływakiem może być awaryjny podatny na śmieci i korozje. Do wersji od 1997 roku do 2001 jest pompka samodzielna (2 przewody) i oddzielny czujnik poziomu (2 przewodowy) w tej wersji czujnik jest oporowy i raczej mało awaryjny. Kolego dopiero w roku modelowym 1998 jest czujnik oddzielnie montowany. A nie wiemy czy kolega ma auto z początku czy z końca 1997 roku co ma tutaj decydujący wpływ. no właśnie zapomniałem dodać o roku modelowym :-)
czarny_281 Opublikowano 29 Października 2010 Autor Opublikowano 29 Października 2010 U mnie jest na 3 piny. Dziękuję Wam za pomoc.
Szymoonk Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 więc potrzebujesz takiej pompki http://moto.allegro.pl/audi-80-100-a4-a6-pompka-silniczek-spryskiwaczy-i1279869399.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się