Gość radekk2000 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Vw golf 4 sdi (AEY). Na zimnym silniku (na jałowym) mocno dymi na siwo,potrafi też rano przy odpalaniu troszkę podszarpywać(skaczą obroty 850-1000 przez parę sekund).No i bardzo wysokie spalanie ok.8.5-9l ropki.Jak złapie temperaturę od 80stopni,to dymienie znika prawie całkiem.W silniku oleju nie ubywa.Pod kompem 0 błędów.Czy to wtryski,czy co?Wiem,że to nie audi.Ale pomóżcie.Pozdrawiam.
dziadek Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Jak dla mnie kąt wtrysku źle ustawiony
Gość radekk2000 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Kąt wtrysku ustawiony.Dawka paliwa też ok.Rozrząd wymieniony.
rookie Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 sprawdź ewentualnie świece żarowe, to w kwestii szarpania rano
Gość radekk2000 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Świece żarowe są ok.Przecież spalanie powinno być ok 6.5l.A jest ok.9l. I ten siwy dym na zimnym silniku.
michcio1985 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 lejące wtryski.skoro nie bywa ci oleju to siwy dym pochodzi z nie do końca przepalonej ropy.
dziadek Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 lejące wtryski.skoro nie bywa ci oleju to siwy dym pochodzi z nie do końca przepalonej ropy. a nie powinien być wtedy czarny?
michcio1985 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 nie,nadmiar ropy w cylindrze objawia sie siwym dymem.możesz mieć też tylko zapieczone końcówki wtrysków które nie rozpylają właściwie ropki.problem pojawił sie nagle? może gównianego paliwa zalałeś?
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 pompowtryski do regeneracji Predzej wtryski i pompa wtryskowa do sprawdzenia. Dobry diezlowiec z dobrym sprzętem. inaczej nic nie zdziałasz. Ja stawiam na lejącą pompe wtryskową. Pozdro ZC
michcio1985 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 może, jak sama nazwa wskazuje LEJĄ tzn idzie więcej paliwa niż powinno.przy dłuższej eksploatacji może ci wypalić tłok i głowice w tym miejscu. widziałem ostatnio w oplu omedze takie coś.dwa tłoki wypalone.masakra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się