maniek1983 1 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam Odkryłem niedawno ze moja audica otrzymala dzwona w lewy blotnik u poprzedniego wlasciciela ale lekiego ale wracajac do tematu jadac na wprost kierownica jest skrecona lekko w prawa strone bardzo denerwujaca sprawa i teraz tak jak ja wyprostowac na drążkach czy przesówajac sama kierownice???? Dodam ze auto nie sciaga w zadna strone, nie zdziera opon wzystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss 2 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 po lekkim dzwonie to auto nie ma przestawionego zawieszenia ja proponuje podjechać na sprawdzenie geometrii bo bezpieczeństwo jest bezcenne ale jeżeli uważasz ze wszystko jest oki to sobie przestaw kierownice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 chriss teraz to mnie zalamales mam nadzieje ze az tak zle nie jest chociaz kto wie teraz jakos wychodzi mi przeglad wiec wszystko sprawdze ale moglo by byc zawieszenie przestawione jak nic mi nie sciaga nie zdziera i nie puka bo sie za bardzo nie znam ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss 2 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Niema co się załamywać,może ktoś po prostu źle ustawił kiere przy ustawianiu zbieżności i wystarczy poprawić lub przestawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 pocieszac to umiesz ale z moim szczesciem to sie okaze ze pół jest audi a pół poloneza caro heheheheh :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek5170 0 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 mój brat miał to samo, wystarczyło ustawić zbieżność i kierownica była prosto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 dokładnie na zbieżności ustawią Ci ją idealnie nie ma co panikować jak auto jedzie prosto to znak że jest ok. niestety musisz wydać te 80pln ale podjedź do dobrego zakładu, byłem kiedyś u takiego co 3 razy poprawiał i się wk****łem i pojechałem do innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz_gti 0 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 tak jak koledzy piszą przy ustawianiu zbieżności ustawia ci kierownice równo wiadomo trzeba zapłacic ok 80 zeta zależy tez od zakładu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss 2 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 tak jak koledzy piszą przy ustawianiu zbieżności ustawia ci kierownice równo wiadomo trzeba zapłacic ok 80 zeta zależy tez od zakładu i mieć trochę szczęścia by końcówki nie były zapieczone i dały sie regulować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubipl9 1 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Na początek sprawdź ciśnienie w oponach czy jest równo z lewej i prawej. A później jak nie pomoże to tak jak koledzy wyżej pisali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
login642 0 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 na zbierznosci ci to załatwią i niema innej opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss 2 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Na początek sprawdź ciśnienie w oponach czy jest równo z lewej i prawej. A później jak nie pomoże to tak jak koledzy wyżej pisali. co ma ciśnienie w oponach do krzywej kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Na początek sprawdź ciśnienie w oponach czy jest równo z lewej i prawej. A później jak nie pomoże to tak jak koledzy wyżej pisali. co ma ciśnienie w oponach do krzywej kierownicy no ma bo Cię ściąga [br]Dopisany: 30 Grudzień 2010, 10:19_________________________________________________ale koledze zdaje się nie ściąga autka :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek_gdansk87 0 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 jezeli nie sciaga i nie tnie opon to po jaka cholere mieszac w geometrii ? jedz na zbieznosc, nawet jak masz geometrie ciut poza norma (wiekszosc samochodow nie ma idealnie w normach geometrii przez nasze dziury, wymiane zawieszenia na nieoryginalne itp) to zbieznosc jest od tego zeby ci kiere za***iście prosto ustawic:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
talib1990 4 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 miałem ten sam przypadek kupiłem auto walnięte w bok. kierownica była krzywo, zrobienie zbiezności przy okazji 2 osi, wszystko minęło jak ręką odjął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArthurA4 0 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Tak jak wszyscy mówią tylko zbieżność tu potrzebna.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się