marcinchudoba Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Witam!! Mam problem tego typu że w Audi A4 MODEL B7 2.0TDI Z 2006 ROKU JEST BARDZO DUŻE CIŚNIENIE I WYPYCHA OLEJ KORKIEM OD MIARKI POMIARU OLEJU (TZN NIE WYRZUCA MIARKI ALE GDY JĄ SIĘ WYJMIE JEST BARDZO DUZE CIŚNIENIE I WYPYCHA OLEJ), NORMALNIE JAK PRZYŁOZY SIĘ PALCA TO WYPYCHA GO DO GÓRY PRZY CZYM AUTO MOCNO DYMI... NIE WIEM CO SIĘ DZIEJE, ODMA NIE JEST ZAPCHANA... ZANIEDBANA BYŁA WYMIANA OLEJU POWINNA BYŁA BYC ZROBIONA ZE 30 TYSIĘCY TEMU I FILTRÓW PALIWA, POWIETRZA I OLEJU... DZISIAJ TO WSZYSTKO WYMIENIŁEM ZALAŁEM OLEJ CASTROL 5W30 PEŁNY SYNTETYK ALE PROBLEM JEST NADAL NATOMIAST MAM JESZCZE JEDEN NAWET GDY CLIMATRONIK JEST WYŁĄCZONY KLIMA CAŁY CZAS POD MASKĄ CHODZI PASEK SIĘ NIE WYŁĄCZA CO MOŻE BYĆ TEGO PRZYCZYNĄ I CZY TAM W ŚRODKU JEST KOŁO PLASTIKOWE DENSO?? POMOCY BO MAM BARDZO DUŻY PROBLEM
Musashi Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 po pierwsze przeczytaj regulamin - nie uzywaj duzych liter. po drugie nie wiemczy ilosc wyplywajcego oleju to strumien, czy zwyczajne chlapanie, musisz pamietac ze silnik drga i olej ulega rozchapywaniu a nadcisnienie wkomorze korbowej go wypycha na zewnatrz. kompresor klimatyzacji, jest w ukladzie, by pass, czyli jest sprzegniety na stale. skoro kopci pasek klimy tzn ze zapieczone lozysko rolki napinacza lub odwracajacej.
marcinchudoba Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 zwyczajne chlapanie i duże ciśnienie, a więc wypycha palec jak się przyłozy, klimatyzacja jest wyłączona w samochodzie a pasek od klimy cały czas chodzi nie wyłącza się, a kopci miałem na myśli że dymi mocno z tłumika....
Musashi Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 zwyczajne chlapanie i duże ciśnienie, a więc wypycha palec jak się przyłozy, klimatyzacja jest wyłączona w samochodzie a pasek od klimy cały czas chodzi nie wyłącza się, a kopci miałem na myśli że dymi mocno z tłumika.... na jaki kolor dymi z rury wydechowej? napisalem przeciez ze kompresor klimatyzacji w 2.0 tdi pracuje stale. poza tym jak mialby sie pasek zatrzymywac skoro napedza pompe serwa i alternator...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się