Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Co sądzicie o tym coolerze na FMIC?


Thom4s

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.allegromat.pl/aukcja63639

Jest na pewno dużo wydajniejszy niż chińczyk, ale ma grubość 80mm, wejdzie pod zderzak B6, czy za gruby? Czy w ogóle warto za niego dać ponad tysiaka?

Docelowo miałby być pod GTRS na około 280-300KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej masz aukcję icka gdzie wyjdzie trochę taniej ( ta sama firma i chyba te same wymiary ) Żeby nie szło przez cło to trzeba tam mieć kogoś....

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Precision-350HP-INTERCOOLER-26-7-x-6-2-x-3-5-FMIC-/390096257716?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5ad38c82b4

Poza tym wydaje mi się że do mocy rzędu 300Ps można by założyć troszkę większy ( wyższy i cieńszy ) , ale tu powinni wypowiedzieć się ludzie z większym doświadczeniem :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem już podobne aukcje. Nie chodzi w sumie o cenę, ale o to czy wejdzie do B6 bez większej rzeźby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod serie zderzak ciężko cokolwiek zmieścić bez grubego cięcia.

Ja nie mogłem upchać fmica o grubości 50 mm a ten jest mega wielki przy nim.

Co prawda jeśli masz s-line zderzak to jest szansa że wejdzie jakoś z małym cięciem ale

wydaje mi się że i tak jest za gruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod serie zderzak ciężko cokolwiek zmieścić bez grubego cięcia.

Ja nie mogłem upchać fmica o grubości 50 mm a ten jest mega wielki przy nim.

Co prawda jeśli masz s-line zderzak to jest szansa że wejdzie jakoś z małym cięciem ale

wydaje mi się że i tak jest za gruby.

Podobno jest odwrotnie... ciezej zmiescic cos w S-line niz serii :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, myślałem, że będzie ciężko. Szkoda, bo podobno są one zarówno bardzo wysokiej jakości jak i wydajności.

A np. taki, od sprintera: http://www.allegromat.pl/aukcja63700 - dorobić boczki alu i powinien na grubość wejść. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym s-line może i tak jest ale generalnie chodzi o to że belka jest blisko chłodnicy i ciężko coś długiego i grubszego wepchać.Jakby był krótszy a wyższy to i grubszy wtedy wchodzi :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem po co kombinować z jakimiś super hiper coolerami, skoro auta mocniejsze jeżdżą na chinolach :)

parę dni temu miałem stłuczkę, chinol 18cm rozwalił 3 chłodniczki, ale coolerek cały :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z chinolami jest tak, że są mało wydajne i właśnie wydajność trzeba nadrobić rozmiarami, a ja wolałbym coś mniejszego. No nic, mam jeszcze trochę czasu na decyzję i nie wykluczam, że wezmę chińczyka np. 550x180x65mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam a ja sie zastanawiam czy taki by nie wszedl ostatnio brat serwisował iveco i ładny duzy cooler wpadł mi w oko :D

a wygłada on tak http://allegro.pl/intercooler-iveco-daily-2006-2010-i1321404873.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam są boczki alu i nawet chyba pasują bez przeróbek. Tylko cooler jest dosyć gruby,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka musi byc maksymalna grubość szerokość i wysokość coolera zeby wszedł bez rezania belki pod zderzak S4 lub S-line ?

Jest to przez kogoś sprawdzone czy tak na oko :)?

przyłączyl bym sie do szukania.. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bakuś już pisał kiedyś, że bez cięcia belki wchodzi wysoki na 14cm. Co do grubości to 65mm, ale pewności nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka musi byc maksymalna grubość szerokość i wysokość coolera zeby wszedł bez rezania belki pod zderzak S4 lub S-line ?

Jest to przez kogoś sprawdzone czy tak na oko :)?

jest spora różnica pomiędzy zderzakiem s-line i s4... s4 jest jednoczęściową skorupą, a co za tym idzie nie ma dwóch dodatkowych uchwytów do dolnej dokładki tak jak w s-line czy serii... ponieważ te uchwyty mają kształt półksiężyca rozszerzającego się ku dołowi, odległość pomiędzy chłodnicą klimy, a zderzakiem/dokładką/uchwytami robi się na prawdę nie duża... do tego w s4 jest jednak ciut większy dolny grill, a co za tym idzie lepszy dostęp powietrza...

rogass miał zderzak s4 i cooler chinola 65 gruby i wszytko wchodzi bez żadnego rezania...

co do s-line jak i serii trzeba rzeźbić... głównym problem jest to, że aby cooler spełniał swoją rolę musi mieć dostęp do powietrza.. trzeba go jak najbardziej obnizyć.... a to jest problem, bo ograniczeniem są wyżej wspomniane uchwyty skorupy podtrzymujące dokładkę.. można spróbować podciąć troszkę ten plastik, ale trzeba to zrobić z głową

co do tematu, uważam że przy takich mocach można się pokusić o dobrego customa w jakiejś porządnej firmie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...