syczylyjczyk 0 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Witam.Niedawno próbowałem zdiagnozować a4,95r .Wielokrotne próby połączenia nie przyniosły rezultatu.Wag 4,9 i 2,5 oryg.Bezpieczniki w porządku,lampka w interfejsach świeci,porty działają.Proszę o podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof 0 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Witam.Niedawno próbowałem zdiagnozować a4,95r .Wielokrotne próby połączenia nie przyniosły rezultatu.Wag 4,9 i 2,5 oryg.Bezpieczniki w porządku,lampka w interfejsach świeci,porty działają.Proszę o podpowiedzi. Zapłon przekręcony? Jaki system operacyjny? Spróbuj jeszcze wersją Vag-Com 311.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syczylyjczyk 0 Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Naturalnie zapłon ok.,co ciekawe przechodzę do innej audi i mam ful. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof 0 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Może masz jakieś zabezpieczenie dodatkowe, które odcina dostęp do złącza diagnostycznego.. W poprzednim aucie miałem też podobny problem dopiero po wyłączeniu zabezpieczenia interfejs łączył się z autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 JAk mówi kolega. Ostatnio łączyłem się z Transporterem i bez załączenia - UWAGA - 4 ukrytych miejsc/przycisków ie było szans na połaczenie. Swoją drogą to ludzie mają pomysły antykradzieżowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 JAk mówi kolega. Ostatnio łączyłem się z Transporterem i bez załączenia - UWAGA - 4 ukrytych miejsc/przycisków ie było szans na połaczenie. Swoją drogą to ludzie mają pomysły antykradzieżowe a powiedz jak inaczej "obejdziesz" immo ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiB4 1 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 W autkach z pompami VP to banalnie proste,ale nie napisze jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 W autkach z pompami VP to banalnie proste,ale nie napisze jak to zrobić. To po co się chwalisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Do diagnostyki A4 B6 korzystam ze zwykłego kabelka i programu vag 311.2 i łączy mi się tylko z modułami zaznaczonymi poniżej na czerwono: Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Powiedzcie czy to wszystko co można sprawdzić w B6 czy jednak można więcej? Jeśli chodzi o ustawienia portu to mam: - wielkość transferu odbioru/transmisji: 4096 - czas opóźnienia: 1 Wiem, że gdzieś na forum jest jakie wartości ustawić aby poprawić łączność ze sterownikiem, ale oczywiście jak potrzebuję to nie mogę znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 08-klima,15-poduchy,16-kiera,55-xenony u mnie jeszcze działa to na 311.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się