koni30 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 witam chcę sie dowiedzieć o ile sie myli vag-com w pomiarze Nm i jaka to wartość ?.Dzięki za wszelkie odpowiedzi
banshee Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Mi na hamowni wyszło 157KM na przycinającej się turbinie i 377Nm. Po czyszczeniu zrobiłem log vagiem i moc wyszła 169KM i i 378Nm. Pomiar na oryginalnych kołach z pełnym zbiornikiem. Z tego co mówią inni błąd jest w granicach 10KM i 15Nm.
ciahciah Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 mowa o logach 005, 006 z użyciem pluginu KPower? o co chodzi z grupą 020?
banshee Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Logujesz dynamicznie 020 w aucie na pompkach - starsze nie mają tej opcji Zabawa fajna, jak wychodzi to co nas zadawala
domjenick Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 w 1,8T B6-kanał 120-pomiar niutonometrów na silniku i w sterowniku ABS-nie pamiętam dokładnie ,który kanał,ale jest pomiar niutów na kołach
koni30 Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 u mnie wyszło na silniku AVF 130KM 390Nm przy 2700obr na 3biegu.Co powiecie o tym pomiarze
banshee Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Nie wiem, czy nie byłoby różnicy, ale wszelkie pomiary, jak i vagowanie powinno być wykonane na 4 biegu. Tym bardziej, że w AVF masz 6 biegów, jak się nie mylę. Myślę, że należałoby to sprawdzić. Na taki moment to chyba zbyt mała moc? Chyba, że te 130KM nie są wynikiem ze wzorów. Pytanie kolejne to, jak płynnie wzrasta moment, bo jeśli nagle wzbija się ostro w górę może świadczyć o przeładowaniu turbiny, co należałoby poprzeć innymi logami. U mnie po czyszczeniu turbiny wyszło coś takiego - i powiem, że przy zacinającej się geometrii bardziej wyrywał do przodu... (niestety ciągnąłem tylko do 3500obr.) http://img163.imageshack.us/f/pomiarmomentu.jpg/
koni30 Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 dzieki za odpowiedz jutro wstawię logi grupy 020 na 4 biegu i jak płynnie ma wzrastać moment względem obrotów?
banshee Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Wrzuć wykresy to zobaczymy co tam vag powie
koni30 Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 witam oto grupa 011 i 020 http://vaglog.rtnet.pl/k.kobuszewski_27873.html
banshee Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 witam oto grupa 011 i 020 http://vaglog.rtnet.pl/k.kobuszewski_27873.html Ładnie, ale trzeba było robić loga od 1200obr./min, aż do 4200 przynajmniej A wracając do 011 - widać że masz wirusa. Dziś mam trochę czasu i chyba zrobię dokładnego właśnie ciągnąc go ponad 4200
koni30 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Opublikowano 11 Listopada 2010 da się określić ile koni ma ?
banshee Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 (Prędkość obrotowa X Moment)/7022 = moc
koni30 Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 na to wychodzi że ma 150KM dzięki za wzór zrobie jeszcze pomiar od 1200obr./min[br]Dopisany: 11 Listopad 2010, 11:12_________________________________________________witam chcę sie dowiedzieć o kąt wtrysku jaki powinien być u mnie przy tych wartośćiach?
fantom89 Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Zlogowanie 011 i 020 na starszych wersjach A4 też pokaże KM i Nm? Czy tutaj trzeba bawić się KPower'em?
koni30 Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 jak masz na PD to tak [br]Dopisany: 12 Listopad 2010, 21:59_________________________________________________banshee mam prożbe mógł byś wstawić grupę 04 z góry dzięki
banshee Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 jak masz na PD to tak [br]Dopisany: 12 Listopad 2010, 21:59_________________________________________________banshee mam prożbe mógł byś wstawić grupę 04 z góry dzięki 04 dynamiczną? STATYCZNE 000, 001, 004, 007 http://img825.imageshack.us/f/statyczne000001004007.jpg/ DYNAMICZNE 004, 007, 008, 010, 011 http://img829.imageshack.us/f/dynamiczne0040070080100.jpg/ DYNAMICZNE 000, 001, 003, 023 http://img338.imageshack.us/f/dynamiczne000001003023.jpg/ DYNAMICZNE 011, 020 (wykresy) http://img526.imageshack.us/f/wykres011i020ztabelami.jpg/
koni30 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Opublikowano 14 Lutego 2011 dzięki za wstawienie logów muszę przestawić kąt wtrysku bo jest na 1.1 i wtryski u ciebie są na minusie a u mnie na plusie da się wyregulować? [br]Dopisany: 14 Listopad 2010, 16:44_________________________________________________witam wstawiam nowe logi DYNAMICZNE GRUPA 4.11.20 http://vaglog.rtnet.pl/k.kobuszewski_35195.html
YOGI3000 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Troche odświeże temat. U mnie w serii wyszło 344Nm przy 2tys i 155KM przy 4,1tys. Czy to jest w miare realny wynik?
ciahciah Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 parabole wykresów pewnie tak ale chyba masę auta trochę zaokrągliłeś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się