Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Vag-com pomiar momentu obrotowego grupa 020


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam chcę sie dowiedzieć o ile sie myli vag-com w pomiarze Nm i jaka to wartość ?.Dzięki za wszelkie odpowiedzi

Opublikowano

Mi na hamowni wyszło 157KM na przycinającej się turbinie i 377Nm.

Po czyszczeniu zrobiłem log vagiem i moc wyszła 169KM i i 378Nm.

Pomiar na oryginalnych kołach z pełnym zbiornikiem.

Z tego co mówią inni błąd jest w granicach 10KM i 15Nm.

Opublikowano

mowa o logach 005, 006 z użyciem pluginu KPower?

o co chodzi z grupą 020?

Opublikowano

Logujesz dynamicznie 020 w aucie na pompkach - starsze nie mają tej opcji :)

Zabawa fajna, jak wychodzi to co nas zadawala :naughty:

Opublikowano

w 1,8T B6-kanał 120-pomiar niutonometrów na silniku i w sterowniku ABS-nie pamiętam dokładnie ,który kanał,ale jest pomiar niutów na kołach :wink4:

Opublikowano

Nie wiem, czy nie byłoby różnicy, ale wszelkie pomiary, jak i vagowanie powinno być wykonane na 4 biegu.

Tym bardziej, że w AVF masz 6 biegów, jak się nie mylę.

Myślę, że należałoby to sprawdzić.

Na taki moment to chyba zbyt mała moc? Chyba, że te 130KM nie są wynikiem ze wzorów.

Pytanie kolejne to, jak płynnie wzrasta moment, bo jeśli nagle wzbija się ostro w górę może świadczyć o przeładowaniu turbiny, co należałoby poprzeć innymi logami. :)

U mnie po czyszczeniu turbiny wyszło coś takiego - i powiem, że przy zacinającej się geometrii bardziej wyrywał do przodu...

(niestety ciągnąłem tylko do 3500obr.)

http://img163.imageshack.us/f/pomiarmomentu.jpg/

Opublikowano

dzieki za odpowiedz jutro wstawię logi grupy 020 na 4 biegu i jak płynnie ma wzrastać moment względem obrotów?

Opublikowano

Wrzuć wykresy to zobaczymy co tam vag powie :)

Opublikowano

Ładnie, ale trzeba było robić loga od 1200obr./min, aż do 4200 przynajmniej :)

A wracając do 011 - widać że masz wirusa. :naughty:

Dziś mam trochę czasu i chyba zrobię dokładnego właśnie ciągnąc go ponad 4200

Opublikowano

(Prędkość obrotowa X Moment)/7022 = moc

Opublikowano

na to wychodzi że ma 150KM dzięki za wzór zrobie jeszcze pomiar od 1200obr./min[br]Dopisany: 11 Listopad 2010, 11:12_________________________________________________witam chcę sie dowiedzieć o kąt wtrysku jaki powinien być u mnie przy tych wartośćiach?

Opublikowano

jak masz na PD to tak :)[br]Dopisany: 12 Listopad 2010, 21:59_________________________________________________banshee mam prożbe mógł byś wstawić grupę 04 z góry dzięki :hi:

Opublikowano

jak masz na PD to tak :)[br]Dopisany: 12 Listopad 2010, 21:59_________________________________________________banshee mam prożbe mógł byś wstawić grupę 04 z góry dzięki :hi:

04 dynamiczną?

STATYCZNE 000, 001, 004, 007

http://img825.imageshack.us/f/statyczne000001004007.jpg/

DYNAMICZNE 004, 007, 008, 010, 011

http://img829.imageshack.us/f/dynamiczne0040070080100.jpg/

DYNAMICZNE 000, 001, 003, 023

http://img338.imageshack.us/f/dynamiczne000001003023.jpg/

DYNAMICZNE 011, 020 (wykresy)

http://img526.imageshack.us/f/wykres011i020ztabelami.jpg/

Opublikowano

dzięki za wstawienie logów :good: muszę przestawić kąt wtrysku bo jest na 1.1 i wtryski u ciebie są na minusie a u mnie na plusie da się wyregulować? [br]Dopisany: 14 Listopad 2010, 16:44_________________________________________________witam wstawiam nowe logi DYNAMICZNE GRUPA 4.11.20

http://vaglog.rtnet.pl/k.kobuszewski_35195.html

Opublikowano

Troche odświeże temat. U mnie w serii wyszło 344Nm przy 2tys i 155KM przy 4,1tys. Czy to jest w miare realny wynik?

Opublikowano

parabole wykresów pewnie tak ale chyba masę auta trochę zaokrągliłeś :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...