Maxito 1 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam, wczoraj a raczej dziś jak wyjeżdzałem z garażu zauważyłe jakieś piki i hałas z pod maski. Dotarłem do pracy i na parkingu zacząłem kręciś kierą do oporu raz lewo raz prawo i przy maxymalnym skęcie słyczę piszczący pasek czy to max lewo ,czy max prawo. płyn sprawdzałem było min więc zalałem do max odpowietrzyłem według opisu na forum jak piszczał tak piszczy. Czy ktoś miał podobny przypadek może to rolka napinająca pasek wieloklinowy? ja się przyglądałem to zauważyłem że rolka napinakowa strasznie lata możę się zużyła i dlatego piszczy pasek co myslicie ??? :mysli: wszelki sugestie mile wydziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 tak to bedzie rolka ostatnio mialem takie objawy u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 sprzęgiełko alternatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AEROO 0 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 sprzęgiełko alternatora ja mam podobnie, tylko pytanie polega na tym czy jeżeli było by uszkodzone sprzegiełko to przy skręcie jak pasek się uślizguje nie zaświeciła by się kontrolka mówiąca o braku ładowania? bo napinacz, koło pasowe, pompę wspomagania, pasek i płyn już wymieniłem troche pomogło bo piszczało mi nawet jak stałem w miejscu, a teraz tylko jak sie rozgrzeje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga811 0 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 witam mi tez tak piszczalo i alternator sie zj**.. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 sprawdź czy napinacz podskakuje , jeżeli tak to na 100% sprzęgiełko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 sprawdź czy napinacz podskakuje , jeżeli tak to na 100% sprzęgiełko dziś zrzuciłem pasek i sprawdziłem wszystkie rolki, na alternatorze ani drgnie zero luzu. natomiast rolka pompy wspomagania ma luzy być może to jest przyczyna ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 sprzęgiełko sprawdziłeś jak miałeś zdjęty pasek PK ? na przykładzie VW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 sprzęgiełko sprawdziłeś jak miałeś zdjęty pasek PK ? na przykładzie VW alternator sprawdzałem i w jena stronę i w drugą wydaje mi sie że jest ok ? jak to sprawdzić żeby mieć 100% pewności że to alternator ? już sam nie wiem płyn od wspomagania wymieniłem - dalej piszczy jak sie kreci kierownicą na biegu jałowym, wystarczy dodać gazu do 1400obr i piszczenie paska znika nawet przy maxymalnym skecie kierownicą do oporu. Zastanawiam się czy jest możliwość napięcia jakoś paska ??? zauważyłem też że pasek pomiedzy rolką napinacza a popmą wspomagania strasznie drży ,wibruje może faktycznie to sprzegiełko alternatora ale jak to sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 masz powyżej filmik , lepiej chyba już tego nie można wytłumaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 masz powyżej filmik , lepiej chyba już tego nie można wytłumaczyć jak sie wpatrzyłem w filmik w 22 sekundzie widać jak pasek lata i rolka napinakowa u mnie właśnie tak to wygląda, a ja już prawie pompe wspomagania chciałem wymieniać ale bym se w kolano strzelił dobra a powiedz czy da rade kupić samo to sprzęgło do alternatora czy jak cały alternator ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 samo sprzęgiełko tylko sam nie odkręcisz , musisz pojechać najlepiej z wyciąniętm altkiem z auta do najbliższego mechanika , pisz do TOM77 , ja płaciłem coś koło 100 pln za "INA" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 samo sprzęgiełko tylko sam nie odkręcisz , musisz pojechać najlepiej z wyciąniętm altkiem z auta do najbliższego mechanika , pisz do TOM77 , ja płaciłem coś koło 100 pln za "INA" a czemu sam nie odkręce dlaczego jakieś specjalne klucze ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Tak jest specjalny klucz, można kupić w motoryzacyjnym ale chyba lepiej dac mechnikowi niech wymieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 samo sprzęgiełko tylko sam nie odkręcisz , musisz pojechać najlepiej z wyciąniętm altkiem z auta do najbliższego mechanika , pisz do TOM77 , ja płaciłem coś koło 100 pln za "INA" Max ja też to miałem. Tak jak robert. mówi, pisz do TOMa i u niego zamów. Ja zapłaciłem coś ok 120plnów. Jaki masz alternator? 140A? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 samo sprzęgiełko tylko sam nie odkręcisz , musisz pojechać najlepiej z wyciąniętm altkiem z auta do najbliższego mechanika , pisz do TOM77 , ja płaciłem coś koło 100 pln za "INA" Max ja też to miałem. Tak jak robert. mówi, pisz do TOMa i u niego zamów. Ja zapłaciłem coś ok 120plnów. Jaki masz alternator? 140A? 140 a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 samo sprzęgiełko tylko sam nie odkręcisz , musisz pojechać najlepiej z wyciąniętm altkiem z auta do najbliższego mechanika , pisz do TOM77 , ja płaciłem coś koło 100 pln za "INA" Max ja też to miałem. Tak jak robert. mówi, pisz do TOMa i u niego zamów. Ja zapłaciłem coś ok 120plnów. Jaki masz alternator? 140A? 140 a To powinienem mieć gdzieś nr katalogowy. Jutro dam Ci znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 samo sprzęgiełko tylko sam nie odkręcisz , musisz pojechać najlepiej z wyciąniętm altkiem z auta do najbliższego mechanika , pisz do TOM77 , ja płaciłem coś koło 100 pln za "INA" Max ja też to miałem. Tak jak robert. mówi, pisz do TOMa i u niego zamów. Ja zapłaciłem coś ok 120plnów. Jaki masz alternator? 140A? 140 a To powinienem mieć gdzieś nr katalogowy. Jutro dam Ci znać. pamiętam jak przyjeżdżałeś i cos ci piszczało a to to k**estwo- sam to wymieniałeś czy nktoś ci to robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 napisz nr altka to Ci powiem jaki potrzebujesz , a jak nie wiesz napisz nr. VIN Tomkowi i on znajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 samo sprzęgiełko tylko sam nie odkręcisz , musisz pojechać najlepiej z wyciąniętm altkiem z auta do najbliższego mechanika , pisz do TOM77 , ja płaciłem coś koło 100 pln za "INA" Max ja też to miałem. Tak jak robert. mówi, pisz do TOMa i u niego zamów. Ja zapłaciłem coś ok 120plnów. Jaki masz alternator? 140A? 140 a To powinienem mieć gdzieś nr katalogowy. Jutro dam Ci znać. pamiętam jak przyjeżdżałeś i cos ci piszczało a to to k**estwo- sam to wymieniałeś czy nktoś ci to robił Ktoś mi to robił. Sam bym się za to nie brał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się