Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] Piszczy pasek,przy skręconej kierownicy


Maxito

Rekomendowane odpowiedzi

sprzęgielko kupione ina 100 na giełdzie w GL jutro tylko klucz musze pożyczyć i sam postaram sie to wyrezać troche poczytałem mam namiar do ziomka co ostatnio tez to robił, zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jutro bedę się za nie zabierał bo u mnie sprawa wygląda podobnie jezeli chodzi o drgania napinacza i zobaczymy, mam nadzieje ze w końcu się to uspokoi bo jak nie to chyba już tylko regeneracja przekładni mi zostanie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jutro bedę się za nie zabierał bo u mnie sprawa wygląda podobnie jezeli chodzi o drgania napinacza i zobaczymy, mam nadzieje ze w końcu się to uspokoi bo jak nie to chyba już tylko regeneracja przekładni mi zostanie :/

A SPRAWDZAŁEś ALTERNATOR ??? ja też myślałem że to pompa wspomagania ( na szczęście to nie pompa) tylko sprzęgiełko, tutaj jeden ziomek też wymienial olej w pompie wspomagania , pasek zmieniał , napinacz aż w końcu okazało sie żę to sprzęgiełko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi właśnie o to, że będę jutro wymieniał je, bo już wszystko co się dało to wymieniem i rezultat jest średnio zadowalający

sam to będziesz robił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sprubuje to zrobic bez ściągania alternatora tylko mam nadzieję że ojciec klucze załatwi i o 19 do garażu i rezać :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam namiar do ziomka co ostatnio tez to robił, zobaczymy

to chyba do mnie :> :> :hi: :hi: jak cos trzeba dawaj znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sprubuje to zrobic bez ściągania alternatora tylko mam nadzieję że ojciec klucze załatwi i o 19 do garażu i rezać :naughty:

Powodzenia rezaczu. :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

i po rezaniu ale niestety musiałem skożystac z norauto do ściągnięcia sprzęgiełka niestety ze klucza specjalnego nie da rady.

Teraz pasek wsale nie piszczy pompa wydaje i wszystko jest jak ta lala - alternator niestety musiałem wyciągnąć na stół. w sumie nic trudnego ale bez klucza nie ma co podchodzić.

powodzenia w wymianie wszystkim :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja podjechałem do najbliższego mech. z wyciągniętym altkiem i za piwko mi to odkręcił w 30 sekund i założył nowe :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja podjechałem do najbliższego mech. z wyciągniętym altkiem i za piwko mi to odkręcił w 30 sekund i założył nowe :wink4:

w norauto 20pln wziel, pewnie dlatego że wpadłem 5 min przed zamknięciem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ciekawe czy mi to pomoże u mnie bo mi się wydaje że to piszczenie tak bardziej z dołu jest

pomoże :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i jaja sie okazaly jak doszlo do odkrecania alternatora to nie dalo rady wykrecic tej dolnej sroby prawdopodobnie braklo z 2 milimetrow chyba przez to jak zauwazylismy ze poduszka pod skrzynia jest spawana tzn mocowanie jej i silnik przez to o te pare milimetrowo jest przesuniety do przodu bo poducha krzywo lezy...a z przodem wyjedzac nam sie nie chcialo wiec musze poduche najpierw dorwac ;/ a jak juz patrzylem a siedze w branzy to problem z dostaniem jej jest... podzwonie jutro i poszukam jeszcze po innych hurtowniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mysle ze mam podobny problem tylko niewiem na 100%.Podczas krecenia kierownica w lewo lub w prawo cos mi piszczy tak jakby pasek i zauwazylem ze rolka z napinacza mi lekko podskakuje podczas pracy silnika a gdy krece kierownica to podskakuje mi wyraznie coraz bardziej i wtedy piszczy cos...czy to sprzegielko alternatora?[br]Dopisany: 24 Kwiecień 2011, 12:38_________________________________________________dodam jeszcze ze ostatnio gdy zapalilem silnik rano to zaczelo cos niemilosiernie piszczec ...zajrzalem szybko pod maske i stwierdzilem ze to piszczenie bylo z prawej strony silnika tam gdzie jest alternator....ale tak gdzies po 2-3 minutach ustalo to piszczenie i bylo juz oki....doradzcie co to moze byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli rolka napinacza podskakuje to do wymiany będzie raczej sprzęgło alternatora. Można to sprawdzić ściągając pasek i sprawdzenie sprzęgła, w jedną stronę alternator ma się kręcić a w drugą stronę sama rolka, lub inny sposób po zgaszeniu silnika alternator ma się kręcić jeszcze przez chwilę :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...