sebarss4 Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Witam wszystkich,wczoraj podlaczylem komapa i wyswietlilo mi bledy 17664-czujnik temperatury plynu chlodniczego P1256 01809-silnik pozycjonujacy dla zaworu klapowego V158 Prosze o wytlumaczenie co oznaczaja te blede i jak mam cos popsutego to dokladnie co to jest,ja jestem laikiem w tych sprawach a tu gdzie mieszkam niema jakiekos mechanika ktory by sie podjal jakiejs naprawy a z servisem w mojej okolicy mialem juz do czynienia i w niczym niemoga pomoc.PO ZA WYMIANA polowy auta. pozdrawim wszystkich forumowiczowi dziekuje za jakokolwiek pomoc
puertoss Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 kasowałeś te błędy??? powróciły???
sebarss4 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 tak kasowalem i powracaja???[br]Dopisany: 11 Listopad 2010, 17:19_________________________________________________ tak kasowalem i powracaja??? juz trzeci post i zero pomocy-przydatne forum!!!