Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Stan filtrów paliwowych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,wychodze z propozycją założenia wątku na temat stanu filtrów paliwowych po wymianie na nowy.

Chodzi mi o to żeby stary filtr rozbebeszyć,zrobić FOTKE wkładki i z dokładnym opisem(kiedy był zakładany,NA JAKIM PALIWIE najczęściej jeździło auto,w jakiej stcji było tankowane) i zamieścić na forum.

Uważam że taki eksperyment w znacznym stopniu uwidoczni (bez subiektywnych odczuć) gdzie można zatankować lepsze lub gorsze paliwko. i co najważniejsze długo terminowe skutki jego używania,przy założeniu że wymieniamy filtr po 20t km.

sam wymienie za jakieś 5 tyś km i zamieszcze to na forum. :)

Opublikowano

moim zdaniem eksperyment nie ma sensu gdyż:

1) każdy filtr może mieć inny kolor juz przy produkcji. pisali o tym w autoświecie. wiec nie wiem co masz zamiar ocenić? syf wewnątrz? jesli tak to patrz punkt 2.

2) rodzaj zastosowanej 'bibuły' moze powodowac osadzanie sie innej ilosci syfu w jednym filtrze a w drugim innej. i jak ocenisz czy był lepszy wkład filtrujący i zatrzymal wiecej syfu czy było lepsze paliwo? a moze filtr byl gorszy i puscił wszystko na silnik? wynik moglby byc zupelnie nie adekwatny do rzeczywistych wlasciwosci filtra.

3) wymiana filtra paliwa co 20kkm to troche przesada. Co najwyżej trzeba by go odwodnić. Wymiana co 30 kkm, a jesli faktycznie go wybebeszysz to zobaczysz, że nawet po tych 30kkm przy zwykłym paliwie nie będzie jakiś zasyfiony.

Opublikowano

moim zdaniem statystyka czyni cuda,i jeśli było by nas dużo to wnioski dałoby rade wyciągnąć.nie pomoże to i nie zaszkodzi, po to jest forum

Opublikowano

temat jest dobry tylko mało kto tankuje zawsze w tym samym miejscu, wczoraj wymieniałem filtr bo stary się zapchał do tego stopnia że silnik gasł podczas jazdy

powiem tak, filtr Knecht wymieniony po ok 70tys. km, paliwa różne testowane (ON z różnych stacji, frytki 100..50/50, oprócz Bioester) i po rozcięciu w filtrze była szara cuchnąca maź :sick3: wyglądająca trochę jak popiół/wapno

filtr syfu nie puścił także polecam, niestety wadą jest jego cena

myślę że jak ktoś tankuje tylko ON to wymiana co 20tys. jest przesadą i spokojnie można jeszcze śmigać i wodę z filtra spuścić przed zimą, objawy wskazujące na wymianę filtra to bąbelki w wężyku między filtrem a pompą przy szczelności całego układu i zamulenie silnika przy wyższych obrotach

Opublikowano

właśnie o takie wypowiedzi mi chodzi,jakbyś wrzucił do tego foteczke to pięknie by było :good:

Opublikowano

proszę bardzo, oto fotki, w sumie zanim go rozciąłem to próbowałem wypłukać benzyną dlatego może być mniej tego syfu niż było wcześniej i po wyschnięciu zmienił trochę kolor

29f7f96b3fb2d4bbmed.jpg

01720e1cef0af464med.jpg

dd3301a01bfff72emed.jpg

96d28e2039cfc7acmed.jpg

726a3392ba6759a2med.jpg

Opublikowano

niezły gnój, dodaj opis wg wskazówek powyżej :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...