Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Sprawdzenie turba i przepływomierza z logów


sylwekc3

Rekomendowane odpowiedzi

Mój problem zaczął sie od spadków mocy(prawdopodobnie przejście w ryb awaryjny) ponieważ ponowne uruchomienie silnika pomagało słyszałem że może to być wina turbiny a więc kupiłem sobie waga proszę o wyrozumiałość jestem początkującym użytkownikiem vaga z tego co czytałem na forum potrzebne sa logi zrobiłem takie podczas jazdy jeśli cos więcej potrzeba to proszę o informacje

http://vaglog.rtnet.pl/sylwekc3_28169.html

Z błędów jakie miałem to był bad n 75 wiec wyciągnąłem wyczyściłem i jako tako od tyg błędu nie ma tego ( z informacji zasięgnietych na forum ma ten zawór tykać takie tykanie jest słyszalne)

Przed wczoraj wyskoczył mi kolejny błąd był to 575 więc go skasowałem i zrobiłem te logi

Z tego co patrzyłem na te logi sam to mam niskie ciśnienie rzeczywiste doładowania a mimo wszystko czasem zdarza się że samochód łapie tzw. not flaut na wysokich obrotach podczas przyspieszania .........

Proszę o pomoc i wyrozumiałość ze strony administratora ze mam tylko takie logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego dzisiaj wężyki sprawdzałem niby wygląda wszystko ok ale jeśli tak piszesz to pewnie jutro bądź po jutrze wymienię i spróbuje nowe logi jeśli mógłbyś je później ocenić a jeśli chodzi o wężyk idący do map sensora(ECU) to mógłbyś coś więcej na ten temat się wypowiedzieć jak to zrobić?? czy chodzi o wężyk idący od zaworu n18 do sterownika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc raczej sądzicie że wężyki a nie siadnięte turbo jak magicy z mojej okolicy twierdza.

Bo z tego co samochód kupiłem bity 2 lata temu i przebieg w tym momencie 222400 ty wygląda mi na większy dlatego że kierownica wytarta fotel równięz dość bardzo i trochę się do tego skłaniałem że mogą mieć rację z tym turbem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdź szczelność ukł. podciśnienia / powymieniaj wszystkie wężyki tegoż ukł. ( chyba taniej niż od razu turbulum wymieniać/regenerować :rolleyes: ) ewidentnie masz niedoładowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście kolega że tak i oby się tak stało to w ciagu 2-3 postaram sie po wymieniać i zrobić nowe logi i dodać je an forum a jeszcze mi powiedz które logi są najbardziej potrzebne w moim przypadku??

i jeśli możesz mi doradzić z tymi węzykami jakie kupić ?? pchać się do asso czy szukać w sklepach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sklepach moto , tylko kup zbrojone te wężyki , najlepiej zabierz jednego na miarę :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mam takie pytanie czy przepływomierz jest ok??

Bo mam możliwość podmiany od brata jeśli jest taki sam ma on passata b5 98 rocznik 110 konny tdi czy sądzicie że nie ma to wogóle sensu i czy nie jest inna przepływka......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a możecie dokładniej sprecyzować miejsce w którym się znajduje czujnik/ecu w tym modelu dla was może to śmieszne pytanie ale ja jestem laikiem próbującym naprawić swoje autko:) :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech...

Zaden czujnik cisnienia doladowania, zaden olej w ECU, a juz na pewno nie przeplywomierz :)

Masz dziure w dolocie kolego sympatyczny i to na laczniku pomiedzy rurą dolotową, a kolektorem. Latwo znajdziesz bo jak dotkniesz rekami to sie ubrudzisz olejem.

Widac to w logach :)

Dodatkowa uwaga do piszacych w tym wątku - uklad regulacji cisnienia doladowania w tym silniku pracuje na NADCISNIENIU a nie POD.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech...

Zaden czujnik cisnienia doladowania, zaden olej w ECU, a juz na pewno nie przeplywomierz :)

Masz dziure w dolocie kolego sympatyczny i to na laczniku pomiedzy rurą dolotową, a kolektorem. Latwo znajdziesz bo jak dotkniesz rekami to sie ubrudzisz olejem.

Widac to w logach :)

Dodatkowa uwaga do piszacych w tym wątku - uklad regulacji cisnienia doladowania w tym silniku pracuje na NADCISNIENIU a nie POD.

Pozdrawiam

Kolego sympatyczny miałeś w 100% racje z awaria :good: twoja diagnoza była prawdziwa :hi: i usterka usunieta samochód śmiga zdecydowanie inaczej chociaż mam jeszcze prośbe o sprawdzenie mi teraz pełnych logów czy coś jeszcze mu nie dolega o czym nie wiem z góry dziękuje i pozdrawiam :)

Logi dynamiczne

Grupy: 000,001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwekc3_29040.html

Grupy: 003,008,011,003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwekc3_29041.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/sylwekc3_29042.html

Logi statyczne

Log (0 - 004,007,013)

Log (1 - 000,001,003)

Log (2 - 018,023)

Logi BS

Log (0 - 000)

Log (1 - 004)

Log (2 - 003)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malutka nie szczelność jeszcze może być, sprawdź za jakiś czas czy się nigdzie nie pocą węże

statyczny kat wtrysku do korekty, ustaw bo jak przyjdzie zima będzie ciężko zapalał

dawka paliwa jałowa jest spora, no ale jak nie kopci za bardzo i nie stuka silnik jak kowal nie ma co ruszać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego co do tej dawki paliwa to silnik jak dodaję gazu to kopci i to nawet trochę, więc wypadało by chyba to ustawić.tylko na ile myślisz że 4.4 będzie dobrze i czy to może trochę zmniejszyć to dymienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.Mam jeszcze 1 pytanie odnośnie tej dawki.Trochę o tym poczytałem i nie wiem gdzie będzie lepiej zmienić na nastawniku lekko zmienić czy tylko vagiem.Ale i tak muszę zacząć od kąta statycznego a jak go ustawię na około 51 to wtedy ewentualnie dawka do korekty.CHYBA się nie mylę a jeśli tak to niech mnie ktoś poprawi.ZA cenne rady z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...