Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Forge Motorsport 007P DV


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukam i szukam i nic na forum nie znalazłem oprócz tego, że jakis czas temu było grupowe zamówionko na tego Forge. Prosze Szanownych Forumwiczów o napisaniu kilku słów otym no i najwazniejsze jak sie sprawuje :a4fan: z tym DV.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak nie masz czipa to nie zauważysz ŻADNEJ różicy miedzy seryjnym DV a Forgem 007.

Opublikowano

Witam tak w rzeczy samej jestem już po chip tuningu i maży mi się choć ciut wiecej.

Wiec jak to jest z tym Forge Motosport. Co on konkretnie czyni, motor lepiej sie wkreca, mniejsza tzw. dzira turba, czy kucyków przybywa. Prosze o oswiecienie mnie, choc juz wciemno nato sie zdecydowałem.

Opublikowano

no to szukaj na forum :P

było :)

Opublikowano

Miałem (chyba jako pierwszy, bo w 2002 roku), sprzedałem i już dziekuję. Od tego czasu jeżdżę na DV z TT225 (numer części 710N) i bardzo sobie chwalę.

Jak masz sprawny DV to Forge nie da ci NIC. Jak masz walniety, to za 130zł kupujesz DV od TT225 i zaoszczędzasz kupę pieniędzy i problemów. End of story.

Opublikowano

Miałem (chyba jako pierwszy, bo w 2002 roku), sprzedałem i już dziekuję. Od tego czasu jeżdżę na DV z TT225 (numer części 710N) i bardzo sobie chwalę.

Jak masz sprawny DV to Forge nie da ci NIC. Jak masz walniety, to za 130zł kupujesz DV od TT225 i zaoszczędzasz kupę pieniędzy i problemów. End of story.

Wielkie dzieki za wypowiedz, Faktycznie dam z tym se spokuj bo niunia chodzi idealnie odpukac w nie malowane na seri ma 156KM po lajtowym chip ok. 180KM

Teraz juz wiem ze dojrzewa wemnie idea na cos wiecej tak max 230KM 250KM tylko odczego zacząc ale to juz inna bajka.

Opublikowano

Poprawka: DV od TT225 (numer Audi: 06A 145 710N) kosztuje tylko 103zł brutto, a nie 130zł jak wcześniej napisałem :th:

Dzisiaj kupiłem, aby sobie profilaktycznie wymienić (raz na 5 lat nie zaszkodzi).

Opublikowano

dokładnie to samo napisałem kilka postów wyżej - nic :naughty:

a jak chcesz rezać wyższe moce to zaczyna się od serca całej operacji czyli od turbiny

twój obiekt pożądania to turbo K04-15

Opublikowano

Własnie mój obiekt pożadania to teraz turbawka :rolleyes:, powoli zaczne się za nia rozgladać. Atak przyokazji się spytam, jak to jest z założeniem kompresora tz. co lepsze wieksza szyszarka czy ten kompresorek.

Narka

Opublikowano

oj oj oj nic nie szukałeś o 1.8T...nic a nic... :bicz2::thumbdown:

tylko turbo :thumbup:

Opublikowano

oj oj oj nic nie szukałeś o 1.8T...nic a nic... :bicz2::thumbdown:

tylko turbo :thumbup:

Obiecuje Poziek poprawe, ale tak na logike i zeby było wmiare cenowo to sądze ze zajme się turbawko(awłasciwie szukaniem jej w dobrej cenie).

Pozdrowienia dla wszystkich.

Opublikowano

yyyyy... Wklepałem w szukajke DV i znalazlem temat :)

Sprawa ma sie tak ze spadło mi cisnienie doładowania i obstawiam DV. Z 1,5 w piku i stałe niecałe 1,4 na 1.1 w piku i niecałe 1 stale :/

Aktualnie siedzie DV boscha ( ale nie pamietam numeru : musze sprawdzic co by sie nie okazalo ze juz jest z tt225 ;) )

Turbo k16/24 , dolot jeszcze przepatrze ale raczej szczelny ;)

Było to tak ze jezdzilo jakis czas ok , potem zaczeło przerywac przy boscie czasami az spadło ... Teraz tez przy tym cisnieniu czasami czuc spadek doładowania (jezdze delikatnie dopóki nie znajde przyczyny)

Chodzi mi o to czy szukac DV forge'a czy ten z TT225 styknie ? :)

Poziek wybawco ? :)

Opublikowano

TT 225 styknie... na pół roku....

Kupuj forga 007p.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...