hodmar Opublikowano 14 Października 2007 Opublikowano 14 Października 2007 Szukam i szukam i nic na forum nie znalazłem oprócz tego, że jakis czas temu było grupowe zamówionko na tego Forge. Prosze Szanownych Forumwiczów o napisaniu kilku słów otym no i najwazniejsze jak sie sprawuje z tym DV. Pozdrawiam
Flyer Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 On ma 1.8T http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,9526.msg118627.html#msg118627
poziek Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 Jak nie masz czipa to nie zauważysz ŻADNEJ różicy miedzy seryjnym DV a Forgem 007.
hodmar Opublikowano 15 Października 2007 Autor Opublikowano 15 Października 2007 Witam tak w rzeczy samej jestem już po chip tuningu i maży mi się choć ciut wiecej. Wiec jak to jest z tym Forge Motosport. Co on konkretnie czyni, motor lepiej sie wkreca, mniejsza tzw. dzira turba, czy kucyków przybywa. Prosze o oswiecienie mnie, choc juz wciemno nato sie zdecydowałem.
poziek Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 no to szukaj na forum było
hodmar Opublikowano 15 Października 2007 Autor Opublikowano 15 Października 2007 no to szukaj na forum było Poziek badz człowiekiem zlituj siem podaj moze link bo szukam i szukam i nic
hodmar Opublikowano 15 Października 2007 Autor Opublikowano 15 Października 2007 Dzieki Poziek juz wertuje forum, ale ponawiam zapytanie tak z ciekawosci do ludzi co juz to mają w jakie wrarzenia. Pozdrawiam
Elberoth Opublikowano 16 Października 2007 Opublikowano 16 Października 2007 Miałem (chyba jako pierwszy, bo w 2002 roku), sprzedałem i już dziekuję. Od tego czasu jeżdżę na DV z TT225 (numer części 710N) i bardzo sobie chwalę. Jak masz sprawny DV to Forge nie da ci NIC. Jak masz walniety, to za 130zł kupujesz DV od TT225 i zaoszczędzasz kupę pieniędzy i problemów. End of story.
hodmar Opublikowano 16 Października 2007 Autor Opublikowano 16 Października 2007 Miałem (chyba jako pierwszy, bo w 2002 roku), sprzedałem i już dziekuję. Od tego czasu jeżdżę na DV z TT225 (numer części 710N) i bardzo sobie chwalę. Jak masz sprawny DV to Forge nie da ci NIC. Jak masz walniety, to za 130zł kupujesz DV od TT225 i zaoszczędzasz kupę pieniędzy i problemów. End of story. Wielkie dzieki za wypowiedz, Faktycznie dam z tym se spokuj bo niunia chodzi idealnie odpukac w nie malowane na seri ma 156KM po lajtowym chip ok. 180KM Teraz juz wiem ze dojrzewa wemnie idea na cos wiecej tak max 230KM 250KM tylko odczego zacząc ale to juz inna bajka.
Elberoth Opublikowano 17 Października 2007 Opublikowano 17 Października 2007 Poprawka: DV od TT225 (numer Audi: 06A 145 710N) kosztuje tylko 103zł brutto, a nie 130zł jak wcześniej napisałem :th: Dzisiaj kupiłem, aby sobie profilaktycznie wymienić (raz na 5 lat nie zaszkodzi).
poziek Opublikowano 17 Października 2007 Opublikowano 17 Października 2007 dokładnie to samo napisałem kilka postów wyżej - nic a jak chcesz rezać wyższe moce to zaczyna się od serca całej operacji czyli od turbiny twój obiekt pożądania to turbo K04-15
hodmar Opublikowano 21 Października 2007 Autor Opublikowano 21 Października 2007 Własnie mój obiekt pożadania to teraz turbawka , powoli zaczne się za nia rozgladać. Atak przyokazji się spytam, jak to jest z założeniem kompresora tz. co lepsze wieksza szyszarka czy ten kompresorek. Narka
poziek Opublikowano 21 Października 2007 Opublikowano 21 Października 2007 oj oj oj nic nie szukałeś o 1.8T...nic a nic... tylko turbo
hodmar Opublikowano 21 Października 2007 Autor Opublikowano 21 Października 2007 oj oj oj nic nie szukałeś o 1.8T...nic a nic... tylko turbo Obiecuje Poziek poprawe, ale tak na logike i zeby było wmiare cenowo to sądze ze zajme się turbawko(awłasciwie szukaniem jej w dobrej cenie). Pozdrowienia dla wszystkich.
Nosb Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 yyyyy... Wklepałem w szukajke DV i znalazlem temat Sprawa ma sie tak ze spadło mi cisnienie doładowania i obstawiam DV. Z 1,5 w piku i stałe niecałe 1,4 na 1.1 w piku i niecałe 1 stale :/ Aktualnie siedzie DV boscha ( ale nie pamietam numeru : musze sprawdzic co by sie nie okazalo ze juz jest z tt225 ) Turbo k16/24 , dolot jeszcze przepatrze ale raczej szczelny Było to tak ze jezdzilo jakis czas ok , potem zaczeło przerywac przy boscie czasami az spadło ... Teraz tez przy tym cisnieniu czasami czuc spadek doładowania (jezdze delikatnie dopóki nie znajde przyczyny) Chodzi mi o to czy szukac DV forge'a czy ten z TT225 styknie ? Poziek wybawco ?
poziek Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 TT 225 styknie... na pół roku.... Kupuj forga 007p.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się