adadur Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Auto robione w TuneUp: 000: http://vaglog.rtnet.pl/adadur_28464.html 001: http://vaglog.rtnet.pl/adadur_28465.html 003: http://vaglog.rtnet.pl/adadur_28463.html 004: http://vaglog.rtnet.pl/adadur_28468.html 007: http://vaglog.rtnet.pl/adadur_28461.html 008: http://vaglog.rtnet.pl/adadur_28467.html 010: http://vaglog.rtnet.pl/adadur_28459.html 011: http://vaglog.rtnet.pl/adadur_28466.html 013: http://vaglog.rtnet.pl/adadur_28462.html 021: http://vaglog.rtnet.pl/adadur_28460.html
przemik Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Fajna modyfikacja w granicach 170 KM /370 Nm - napisz czy zgadłem ?
adadur Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Opublikowano 17 Listopada 2010 Wiem że w pierwszej wersji było grubo - ponad 400Nm i sporo koników ... ale to było na hybrydzie Teraz jest seryjne turbo od AWX-a i auto ma coś ponad 160KM Dam znać do właściciela auta to możę precyzyjniej powie. Powiedzcie czy na biegu jałowym - takie logi w 003 to norma dla AVF? Czy wynik czipa lub coś nie tak.
adadur Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Opublikowano 17 Listopada 2010 przemik to nie wiele się pomyliłeś
ROBERT Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Jeżeli chodzi o 003 stat. trzeba było nacisnąc lekko na gaz przed logowaniem , według mnie termostat troszkę za wcześnie sie otwiera , poprawiłbym bym też kąt synchro
adadur Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Opublikowano 17 Listopada 2010 Auto dłuższy czas chodziło na jałowym więc ta temp. mogła troszkę spaść. W dynamicznych widać że trzyma już 93st.C
ROBERT Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Auto dłuższy czas chodziło na jałowym więc ta temp. mogła troszkę spaść. W dynamicznych widać że trzyma już 93st.C No tak
spanky Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 a mi sie nie podoba doladowanie na wyzszych obrotach
przemik Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 program obniza cisnienie tylko "hardłer" sie nie wyrabia...
spanky Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 program obniza cisnienie tylko "hardłer" sie nie wyrabia... nie wazny zamiar tylko efekt ...
adadur Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Opublikowano 18 Listopada 2010 program obniza cisnienie tylko "hardłer" sie nie wyrabia... nie wazny zamiar tylko efekt ... No tu h... se logów w pracy nie oblukam przez blokady ... Spanky a ów objaw nie jest czasem wynikiem "niedopracowanej" korekcji softa po zmianie turbiny. Wcześniej była hybryda (i soft mocniejszy) teraz seria z AWXa. W ogóle w tym przypadku jest to jakiś problem?
przemik Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Tylko granicach 4000 - ale nie jest to wina softu tylko sterowanie nie wyrabia. Ale to juz zostalo napisane.
banshee Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 No i długo się rozkręca na początku... Czyli to co mówi Przemik.
siniak80 Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 To co może być przyczyną długiego rozkręcania na początku dodam turbo niedawno regenerowane u myszkiera
marewel Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 a mi sie nie podoba doladowanie na wyzszych obrotach Auto jest poprostu niesprawne.Na autobanie go pociagnac i wpadnie jak nic w tryb awaryjny.
adadur Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 No z tym sterowaniem/turbo cos jest bo nawet przy schodzeniu z obrotów w okolicy 1500 - 1200 obr. słychać taki szum.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się