olovski Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 jak w temacie orientuje sie ktos czy sam kolek wydechody z ARLa - chodzi o jego flansze - jest taki sam i pasuje P&P do ATJa mam okazyjnie owe turbo z kolektorem i zastanawiam sie czy podejdzie czy jedynie na hybryde z AWXem niestety nic nie znalazlem na forum jesli bylo sorki i prosze o link pozdro
Dev Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 ARL to silnik umieszczony poprzecznie i to powinno Ci juz wystarczyc
MAGIC87 Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 tak jak wyzej... lipa kup kolektor z AWX i turbawe AWX... nie baw sie w hybrydy. spokojnie starczy ci na 160-170 kuca
olovski Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 szkoda ze nie pasi chociaz nie sadzilem ze polozenie silnika ma wplyw na czesc akurat kolektor mysle o hybrydzie bo praktycznie moge miec ja w podobnych pieniadzach co AWXa 100 czy 200 roznicy oczywiscie obie po regeneracji zobaczymy jak sie sprawy potocza dzieki za info
dejf Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Czesci wkladane do turbin podczas regeneracji nie sa w zaden sposob oryginalne, tzn nie sa wyprodukowane przez np. Garretta. Co inne jezeli turbo tylko po czyszczeniu
olovski Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Czesci wkladane do turbin podczas regeneracji nie sa w zaden sposob oryginalne, tzn nie sa wyprodukowane przez np. Garretta. Co inne jezeli turbo tylko po czyszczeniu a masz takowe oryginalne??? wiem ze melett takowe posiada ale zamienniki nie slyszalem o ori czesciach zamiennych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się