Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pompa wtryskowa padła czy co ?


mlodyy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,wczoraj wracajac z pracy niunia odmowila wspulpracy a dokladnie, przy wyprzedzaniu na 3 biegu obroty okolo 3tys zalapala notlalfa ,zatrzymalem sie i okazalo sie ze niunia zaczela chodzic jak traktor bardzo glosno cos stuka w silniku , podpiolem w domu vaga i wyplulo blad 550 czy to pompa padla czy co ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na rozrzadzie mam jakies 30tys pilnuje tego jak wlasnej dziewczyny :tongue4: olej wymieniam co 8tys filtr paliwa co 16 tys blad podpowiada ze kat wtrysku ale jak moglo sie to stac wczasie jazdy bez katowania i ten klekot, przy dodawaniu gazu dzwiek jest taki jakby tlok uderzal w cos i jakby uszczelke wywialo z kolektora dolotowego , auto odpala i jedzie ale sie wkreca na obroty tak jak na notlaufie , odaje w poniedziaek do mechanika ale niemam jakiegos dobrego speca wiecej chce wiedziec co jest grane zeby mnie nienaciagnol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet mniemam koleżanka,napisała żebyś zaczoł od sprawdzenia rozrządu,to co z tego że masz 30tyś,jak wymieniała go jakaś pisda to mogła nie ustawić rolki napinacza w odpowiednim miejscu,był zbyt luźny i przeskoczył,silnik masz raczej kolizyjny,więc pewnie spotkały sie zawory z tłokami dały sobie buzi i okazało się że ich spotkanie będzie dla właściciela wydatkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Tak jak koledzy napisali wyżej... sprawdź rozrząd.

Mnie w czwartek stało się dokładnie to samo tylko na postoju. Po odpaleniu motor zaczął twardo pracować.

Rozrząd przestawiony o 1 ząb na wałku rozrządu i pompie. Napinacz zawiesił się i kicha. Na rozrządzie zrobione ok 15 tyś.

Części Conti+Ruville+Ina - nie ma reguły kiedy zmieniany, miałeś pecha.

Dzisiaj to naprawiłem, zawory ok, nowy pasek+napinacz.

P.S

Błąd 550

Kąt wtrysku 255 w 000BS (wczeeesny dlatego klekocze i słychać metaliczne stuki)

Problemy z odpaleniem

Policz zęby na pasku rozrządu (miałem przypadek,ze katalogowo git a pasek miał o jeden ząb więcej :no:)

Pozdrawiam.

Matys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koleżko sprawdź ust.rozrzadu na początek bo masz zwalony kąt początku wtrysku.

przyczyn przestawienia synchronizacji rozrzadu może być wiele...

u mnie np pościła śruba centralna wału korbowego.

u kolesia wyślizgane koło rozrządu pompy wtryskowej

czasami przyblokować potrafi się napinacz lub przy wymianie rozrządu został pasek napity nie w prawidłową stronę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemam czasu zeby dlupac odstawilem auto do mechanika jutro maja rozbierac rozrzad itp , co dziwne ze auto przestalo 3 dni na dwoze i dzis rano odpalil z pierwszego jak zawsze , jak sie dowiec co sie spier... to dam znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 zeby to na bank od kopa nie zapali musieli go na pewno łechtać z pół minuty. dokładnie to samo miałem w swojej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...