MSWOLA Opublikowano 16 Października 2007 Opublikowano 16 Października 2007 Od miesiąca pomykam a raczej pomykałem fajnym dieselkiem i niestety odmówiło posłuszeństwa. W piątek przejechałem nim 200km. zatrzymałem się na kawę, po koło 15-tu minutach ruszyłem lecz niestety ujechałem tylko 3m i silnik zgasł Do tego momentu nie było z autem najmniejszych problemów. Paliwo w baku paski na miejscu ale zauważyłem że po poluzowaniu śrub na wtryskiwaczach pompa podaje bardzo słabo paliwo. Pompiarz postawił bardzo ogólną diagnozę że pompa do wymiany Ja jednak zastanawiam się co mogło się tak nagle stać ? Troszkę poczytałem o pompach paliwa VP44 że są bardzo awaryjne i delikatne lecz nie znalazłem żadnych konkretów odnośnie jej uszkodzeń i ewentualnej naprawy. Zdjąłem pasek z pompy i tu trochę zdziwienie, pompa obraca się bardzo lekko, bez żadnego oporu lecz słychać że coś w niej sie obraca ale czy to normalne ? Proszę o podpowiedzi od czego zacząć sprawdzanie i gdzie szukać usterki (oby niewielkiej)
marcin j Opublikowano 16 Października 2007 Opublikowano 16 Października 2007 Z tego co pamiętam na tym forum nie bylo przypadku awari pompy vp 44, proponuje również zapytać na forum http://www.audiklub.org/ Tam mają dość dużo 2.5 tdi v6 i różne doświadczenia z nimi.
wszymon Opublikowano 17 Października 2007 Opublikowano 17 Października 2007 zacznij od VAG-a, jeżeli elektronika w pompie padła będziesz miał odpowiedź od ręki, ostatnio byłem świadkiem dokończenia żywota przez VP, zgasł i... nowa pompa
Gość Trzeniu Opublikowano 17 Października 2007 Opublikowano 17 Października 2007 szukaj pomocy na AKP bo tutaj nikt nic nie wie na temat V6 . Gdzieś tam w tematach znalazłem post o gościu chyba w Lublinie który za regeneracje pompy od strony elektronicznej( bo ten podzespół tam siadł) wziął ok 2500 pln. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swój problem to pisz do użytkownika : Piotruś lub Carlnova - to chodzące skarbnice wiedzy Powodzenia i daj znać jak rozwiązałeś temat.
gienek Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Kolego miałem taki przypadek. Został wymieniony tranzystor. To jest częsty przypadek tego typu pompy po przebiegu 120 tys. Czasami przepala pin i trzeba go przelutować. Za naprawę elektroniki wzięli od mnie 550 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się