Gajzer 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Upss az głupio sie przyznac ale jezdze swoja OOOO jkies 3 mc od kupna i jeszcze nie zabrałem sie do wymiany rozrzadu,wiem ze taka rzacz jest jedna z pierwszych przy uzywanym aucie ale cóz,,,, finanse czas = okres wakacyjny czy wie ktos jakie sa objawy konczacego sie paska,rolek itp?? wiem ze to moze byc trah i po rozrzadzie ale czy ktos zauwazył w swojej niuni po wymianie np inna prace silnika lub cos?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rob Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 ja wolałbym się zapożyczyć, niż ryzykować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 nie ma objawów "kończącego" się paska :!: po prostu trzeba go wymieniać profilaktycznie żeby się nie zerwał, bo jak się zerwie to ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek321 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Pasek wymienia się profilaktycznie jak koledzy wyżej piszą. Ale można sprawdzić czy nie jest on już popękany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nuszek 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 W instrukcji jest napisane, że pasek należy wymienić bezwzględnie, gdy jego szerokość jest mniejsza niz 27 mm /to dane dla 1,9 TDI/ przy benzynie nie pamietam ale chyba było 22 mm. Książka "Sam naprawiam Audi A4". Poszukać, jest w pdf-ie. No i oczywiście zgodnie z planowanymi przeglądami! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sisi1977 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 a po ile jest taki rozrząd z rolkami i czy przy okazji wymiany rozrządu nalezy wymienic jakies uszczelniacze ktore tam sie znajdują??do silnika 1,6cm3 95 rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajzer 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 a po ile jest taki rozrząd z rolkami i czy przy okazji wymiany rozrządu nalezy wymienic jakies uszczelniacze ktore tam sie znajdują??do silnika 1,6cm3 95 rok.do mojej A-czwóreczki kosztuje około 550zł Termostat,pompa wody,rolki i pasek + robocizna 200 zł ale ja jeszcze bede wkładał napewno wszytkie paski ,klimy,klinowy itp , niewiem ile kosztuja bo jeszcze sie nie dowiadywałem i nawet nie mam pojecia ile tam ich jest do Ciebie powinno byc taniej a czy uszczelniacze tez niewiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sisi1977 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 ja na allegro widziałem taki rozrzad z rolkami za 169zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek321 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 http://www.allegro.pl/item119814092_rozrzad_kpl_vw_passat_audi_a4_1_6_1995_2001.html Takie coś znalazłem na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sisi1977 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 no własnie to je to.bedzie dobry??nawet taniej :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furio 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 kurcze, też się muszę za to zabrać. mam podobną sytuację. 4 miechy jeżdże swoją Czarną Mambą itesh jeszce nie wymieniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sisi1977 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 ja mam z niemiec audi moje i mam do niej ksiażke serwisową ostatni serwis był przeprowadzony 2004r przy stanie licznika 194tyś a teraz jest 2006r.i 218tyś.czy przy takich przegladach oni tam wymieniaja rozrząd czy to jest brocha właściciela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MACHINE Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Warto kupić oryginalne paski tzn. firmy GATES i rolki firmy SKF, w tym zestawie na allegro jest jakis inny pasek, kiedys do opla kupilem jakis podrobiony pasek wieloklinowy i sie rozsypal po kilkunastu tysiącach km.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajzer 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 ja mam z niemiec audi moje i mam do niej ksiażke serwisową ostatni serwis był przeprowadzony 2004r przy stanie licznika 194tyś a teraz jest 2006r.i 218tyś.czy przy takich przegladach oni tam wymieniaja rozrząd czy to jest brocha właściciela.Ja mam podobna sytuacje na naklejce przy drzwiach mam napisane (chyba- bo nie znam niemieckiego) ze ostatni przeglad był przy 180tys czy wtedy by sie kwalifikował na wymiane rozrzadu??czy mniej wiecej teraz jak mam 220 tys?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MACHINE Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Ja mam podobna sytuacje na naklejce przy drzwiach mam napisane (chyba- bo nie znam niemieckiego) ze ostatni przeglad był przy 180tys czy wtedy by sie kwalifikował na wymiane rozrzadu??czy mniej wiecej teraz jak mam 220 tys?? Producent zalecana jedynie sprawdzanie tego paska co 60tys. (w ABC), ja mój wymienialem przy 117tyś, teraz mam 122tys i musze przyznac ze ten pasek byl jeszcze w bardzo dobrym stanie ! Ale lepiej wymienic komplet co ok. 100tyś dla świętego spokoju... Jak masz książkę serwisową do swojego to jest w niej wyszczególnione czy pasek byl wymieniany czy nie. Ale lepiej po kupnie auta wymienic komplet ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sisi1977 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 no tak ale w ksiazce jest po dojczlańsku ia je nie znajet.no chyba ze ktos wie jak jest rozrząd po niemiecku :mrgreen: albo cos podobnego co by mogło byc ze był rozrząd wymieniony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MACHINE Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Wymiana paska rozrządu = "Zahnriemen wechsel" Pasek rozrządu został wymieniony = "Der Zahnriemen wurde gewechselt" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sisi1977 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 o dzieki sprawdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek2,5V6 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Kurcze jakie tanie te rozrządy macie, ja teraz wymieniam 2 paski 3 rolki i pompe wody i juz 1000zł jest do tego jeszce pasek klimy 30zł pasek od wspomagania 120zł , fitr paliwa 120zł, powietrza i klimy 100zł + robocizna. Normalnie :twisted: ponad 1500zł :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hhacek 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 jesli moge sie dolaczc do pytania czy ktos z was wie ile kosztuje w PL wymiana rozrzadu w 2.8 30V razem z pompa wodna, czesci + robocizna . moge wam powiedziec ze tu w UK powiedzieli mi 500 funtow( za wszystko), dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się