Skocz do zawartości

nuszek

Pasjonat
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nuszek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia nuszek

0

Reputacja

  1. Dzień Dobry Nie będę zakładał nowego tematu, ale potrzebuję rurkę od odmy do Audi A4 silnik AFN , z oznaczeniem 028103509 na rysunku jako 1B, nigdzie nie idzie dostać. Czekam na wiadomość tel. 698903008. A tu pytałeś? http://czesci-sumerc.pl/przewod-odmy-oryginal-vw-golf-passat-b5-audi-a4.html Tel nie odpowiada, wysłałem zapytanie, a w serwisie VW nie można zamówić, bo nie produkują od połowy tego roku /jeszcze 2016/ Można kupić na czeskich stronach, cena ok. 23 Euro, ale przesyłka DHL to już 31 Euro ?.
  2. Ori nowy kosztuje ok 160zł szukaj używki ale do tego jeszcze musisz mieć rurę odpowietrzającą (poz z foto nr. 18) 028103509 koszt nowej ok 68 zł no i opaski Dzień Dobry Nie będę zakładał nowego tematu, ale potrzebuję rurkę od odmy do Audi A4 silnik AFN , z oznaczeniem 028103509 na rysunku jako 1B, nigdzie nie idzie dostać. Czekam na wiadomość tel. 698903008.
  3. Szanowni Państwo Proszę o numer części /może być fragment obrazka z dokumentacji/. Chodzi mi o kolanko plastikowe, które jest wciśnięte na oring do płytki podgrzewacza płynu chłodzącego w silniku 1,9 AFN 110 KM, z tego kolanka odchodzi wąż do nagrzewnicy kabiny. Ustrojstwo to znajduje się z tyłu bloku silnika, są tam trzy świece żarowe podgrzewające płyn chłodniczy. ps. może ktoś ma takie kolanko ? Pozdrawiam Janek ---------- Post dopisany 10-05-2012 at 17:43 ---------- Poprzedni post napisany 06-05-2012 at 13:59 ---------- Problem rozwiązany, zakup w ASO 114 zł łącznie z wężem, same kolanko nie występuje. Ps. Jak temat zamknąć?
  4. Potwierdzam, to nie blokada komputera tylko immobilizera, są dwa sposoby: 1. ponownie zaadaptować kluczyki, /i pewnie gdzieś na trasie znowu się wywali, a wtedy laweta/ 2. wczytać nowy program do kompa, który ignoruje błąd immo.
  5. Jeżeli nie te, to jakie do kratek, tak by ładnie wyglądały, całe się chwały w kratkę, /wysokość max 17 mm/ i wypełniały kratkę na prawie całej długości, a i miały max 8 -12 led.
  6. Witam! Czy ktoś montował te lampy: http://moto.allegro.pl/reflektory-nowe-audi-a4-b5-1999-dayline-chrom-wwa-i1785863564.html Proszę o opinię, bo nie chcę montować dodatkowych świateł w kratkach. Pozdrawiam
  7. Ja mam na kanale 49 rano temperaturę 30 oC, temperatura w garażu ok. 10 oC.
  8. Dziękuję za odpowiedzi, informacje. Usterka usunięta u mechanika od pomp. Pozdrawiam!
  9. Witam! Pewnie już naprawiłeś. Ja mam ten sam wyciek, co z tym zrobić?
  10. Jak ktoś potrzebuję, mogę podać telefon do warsztatu, który wymienia procesor /można sobie nawet własny kod ustalić np. 1234/. Można wysłać radio pocztą. Cena jak ja robiłem była przystępna. Pozdrawiam!
  11. kupowanie termostatu na allegro to szalenstwo Ja kupiłem dwa lata temu oryginalny w serwisie /jakieś 100zł/ , rok było ok, a tegorocznej zimy znowu się zacina /nie domyka się a przez to często temperatura spada poniżej 80/, teraz założę ten z alegro zobaczymy?
  12. Pamiętajcie, że przy wymianie termostatu trzeba tez wymienić oring, a te termostaty sprzedawane na alegro nie mają go w komplecie. Oryginalny oring pod termostat w serwisie Audi kosztuje 4,80 złociszy. Pozdrawiam!
  13. No i stało się, zamiast ropy wlano benzynę, /nie będę opisywał szczegółów, ale jak ktoś dwa razy nie sprawdzi to tak się dzieje/ cale 40 litrów benzyny do ok. 10 ropy która była w baku. Ujechałem jakieś 2 km i stop, żadnych szarpań itp. po prostu zgasł, dwa razy zakręciłem i nic, powąchałem korek wlewu i wszystko było jasne. Dobry Chłopak z Peugeot 305, podciągnął mnie do garażu. Umówiłem się z mechanikiem i dzisiaj rano: 1. Zaciągnąć auto na kanał, 2. Zdemontować przewód zasilający pod samochodem w okolicy baku, przedłużyć wężykiem i zlać paliwo. 3. Odkręcić przewód powietrza od kolektora ssącego, gdyż przeszkadza przy demontażu filtra paliwa, a i tak się przyda do rozruchu, 4. Zdemontować filtr paliwa /przy okazji można wymienić/ - wyczyścić i zalać olejem napędowym, 5. Zakręcić z powrotem filtr paliwa, 6. Gdy już całe paliwo zleci z baku, połączyć przewód zasilający i wlać olej napędowy do baku, 7. Do zdemontowanego powietrznego przewodu ssącego od kolektora rozpylać samostart, jednocześnie kręcić rozrusznikiem, Załapuje od razu, po 15 sekundach silnik pracuje samodzielnie a po ok. minucie jest ok. Piszę ku przestrodze, jak nie w tym dziale, to proszę przenieść – pozdrawiam. 8. Zamontować przewód powietrza ssącego.
  14. Według mnie drgania przy traktorze to normalka i zależą od bardzo wielu czynników. Wiadomo nowe silniki wyposażone w wiele usprawnień sprawują się ja by ich nie było, ale gdy mówimy o rocznikach starszych, to niestety tak jak u mnie są wyczuwane drgania na postoju szczególnie jak jest zimny, a i czasami w czasie jazdy w zależności od obciążenia i prędkości. Drgania zależą od: 1. Budowy silnika, /w układzie V czy zwykły/, ilości cylindrów, 2. Stanu poduszek, 3. Nierównomierności podawania dawki do poszczególnych wtrysków przez pompę, 4. Nierównomierności poszczególnych wtrysków, złe rozpylanie, 5. Nierównomierny stopień sprężania w poszczególnych cylindrach, 6. Stan koła dwumasowego, 7. Regulacja silnika /VAG się kłania/, 8. Stanu układu wydechowego, 9. I wiele innych. ps. można uzupełniać listę!
  15. Kup GPS i porównaj, albo pożycz!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...