płotek85 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 witam, tak ciekawości chcę sprawdzić czy wszystko jest dobrze, co prawda jest to brejdaka samochód i nawet ładnie lata, tylko tak się pytam Statyczne Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28830.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28831.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28832.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28833.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28834.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28835.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28836.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28837.html Dynamiczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28838.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28839.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28840.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28841.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28842.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28843.html BS Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28844.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28845.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28846.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28847.html
puertoss Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 kolego podepnę sie troszkę pod wątek... czy w 2,5 AKN zaślepienie EGR ma jakies pozytywne skutki?????
płotek85 Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 nie jest zaślepionym, coś nie tak??
banshee Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 003 BS nie reaguje kolego. Jeśli nie zaślepiony to sprawdź układ.
przemik Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Brak sterowania EGR em jest Twoim najmniejszym problemem w tym momencie. Zaplon jest fatalnie ustawiony - nalezy to w pierwszej kolejnosci poprawic. Przeplywomierz - tnie dawki praktycznie w calym uzytecznym zakresie obrotow - mozna sprobowac go wyczyscic. Pzdr
przemik Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Kąt pomiędzy 51..73 dla AFB. Akurat w tym silniku grupa 000 nie jest najlepsza do sprawdzania kąta wtrysku
płotek85 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 przepływomierz spróbuję wyczyścić w najbliższym czasie. A jaki powinien być prawidłowy kont wtrysku i w której grupie się go ustawia?
przemik Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Kat wtrysku dla tego silnika powinien wynosic 0-4 stopnie na ATDC na LATE sprawdzany w grupie 004 Basic Settings przy temperaturze silnika >80*. Najlepiej ustawic na 2* ATDC. Jak ustawic mozesz poczytac tutaj: http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się