mały86 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam wraz z zmniejszeniem się temperatury na dworze pojawił się problem z zaświecającym się ASRem.Podczas nie dynamicznej jazdy oświeca się kontrolka ASR i nie da się jej wyłączyć przełącznikiem, gaśnie dopiero po zgaszeniu auta i po ponownym odpaleniu już nie świeci.proszę o pomoc.Świeci się tylko ASR żadna inna kontrolka.
puertoss Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 a nie zapala Ci sie ona po przekroczeniu 3 tys. obrotów???
mały86 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 Nie oświeca się przy dużo mniejszych obrotach nieraz zaraz po odpaleniu silnika na wolnych obrotach.Po zgaszeniu i odpaleniu silnika jest na jakiś czas ok.
puertoss Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 myślałem że działo Ci się tak jak mi w A3... mam błąd czujnika obrotów wału i w ten weekend go wymieniam... okaże się czy to on świrował
mały86 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 Dzieje się tak dalej.ile kosztuje taki czujnik,są zamienniki? jak podepne VAGa to pokaze mi coś w tym temacie?
wojtek26 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Na poczatek VAG jezeli nic nie pokaże to sprawdz czy działa ASR, moze to byc wina zimnych lutów w liczniku
puertoss Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 zamiennik EPS ok. 100pln do ASZ silnika oczywiście
mały86 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 W rubryce ABS znalazłem błąd (18265 sygnał obciążenia brak osprzętu\nie związane ze sprzętem) po skasowaniu błędu kontrolka zgasła.jak myślicie co to znaczy???
adamq Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 W rubryce ABS znalazłem błąd (18265 sygnał obciążenia brak osprzętu\nie związane ze sprzętem) po skasowaniu błędu kontrolka zgasła.jak myślicie co to znaczy??? Odczytaj błędy w ECU silnika (adres 01). W Twoim przypadku to przez sterownik silnika ASR przechodzi w tryb awaryjny
puertoss Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 adamq a mógłbyś zerknąć tutaj bo nie wiem czy się za czujnik brać czy co już robić http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=170015.msg1971475#msg1971475
mały86 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 Silnik pokazał 3 błędy 523 575 553
adamq Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 adamq a mógłbyś zerknąć tutaj bo nie wiem czy się za czujnik brać czy co już robić http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=170015.msg1971475#msg1971475 Zwróć uwagę na taką adnotację w Ross-Tech Wiki: The Engine Speed Sensor (G28) is also used as a reference sensor for the crankshaft position and correlates with the Camshaft Position Sensor Bank 1 (G40) and Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163). Czujnik G28 znajduje się w takim razie na wale korbowym, a czujniki G40 oraz G163 przy wałkach rozrządu. Wszystkie te trzy czujniki współpracują wzajemnie ze sobą. Pozostaje tylko sprawdzić te trzy czujniki (ewentualnie ustawienie rozrządu, ale to sygnalizował by raczej inny opis błędu [poza granicą regulacji, a nie niepoprawny sygnał]). Przy okazji sprawdź połączenia elektryczne (wiązkę). Silnik pokazał 3 błędy 523 575 553 Kolego mały86: 00575 - problem z ciśnieniem doładowania (sterowaniem turbosprężarką / jej wydajnością) - do skasowania, zrób logi dynamiczne grupy '011, wklej je na forum do działu "Diagnostyka VAG". 00523 - czujnik G42 (temperatury zasysanego powietrza) - sprawdzić wiązkę, skasować błąd, za kilka dni odczytać błędy (jeśli się powtórzy - wymienić czujnik). 00553 - czujnik G70 (miernik masy powietrza / przepływomierz) - do skasowania, jeśli uda się skasować - wykonać logi dynamiczne (jak w przypadku 00575, ale tym razem grupy '003), dodatkowo BS i statyczne (na biegu jałowym). Pozdrawiam.
puertoss Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 adamq a mógłbyś zerknąć tutaj bo nie wiem czy się za czujnik brać czy co już robić http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=170015.msg1971475#msg1971475 Zwróć uwagę na taką adnotację w Ross-Tech Wiki: The Engine Speed Sensor (G28) is also used as a reference sensor for the crankshaft position and correlates with the Camshaft Position Sensor Bank 1 (G40) and Camshaft Position Sensor Bank 2 (G163). Czujnik G28 znajduje się w takim razie na wale korbowym, a czujniki G40 oraz G163 przy wałkach rozrządu. Wszystkie te trzy czujniki współpracują wzajemnie ze sobą. Pozostaje tylko sprawdzić te trzy czujniki (ewentualnie ustawienie rozrządu, ale to sygnalizował by raczej inny opis błędu [poza granicą regulacji, a nie niepoprawny sygnał]). Przy okazji sprawdź połączenia elektryczne (wiązkę). Wielkie dzięki czyli zaczynam od czujnika wału... zobaczymy czy pomoże
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się