tomek533 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Witam Proszę o analizę logów i błędów, co prawda nie audi bo passat B5 FL 1.8T AWT rocznik 2000r sedan. Błąd Engine Control Module Part Number: 4B0 906 018 CG Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0001 Software Coding: 11001 Work Shop Code: WSC 05311 Additional Info: WVWZZZ3BZ1E075076 VWZ7Z0Y2812840 2 Faults Found: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - 17939 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1531 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Zrobiłem logi dynamiczne: grupa 002 grupa 004 grupa 031 grupa 034 grupa 115 grupa 118 Jakie jeszcze zrobić aby mieć pełny obraz? Co z tego można odczytać? Wiem, że termostat do wymiany. Proszę o pomoc.
IDUAL Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Błąd P0420- System katalizatora(Bank1)-wydajność poniżej progu P1531-Czójnik położenia wału korbowego CMP actuator-otwarty obwód Tylko tyle pomoge nie znam się na logach benz
tomek533 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 Błąd P0420- System katalizatora(Bank1)-wydajność poniżej progu P1531-Czójnik położenia wału korbowego CMP actuator-otwarty obwód Tylko tyle pomoge nie znam się na logach benz Ok Dzięki Może ktoś jeszcze pomoże.
tuszek77 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Z czwartej grupy wygląda jakby termostat kulał cały czas 63 stopnie
tomek533 Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 Z czwartej grupy wygląda jakby termostat kulał cały czas 63 stopnie Ok termostat do wymiany. A jak turbo, przepływka, sonda? Czy można go zagazować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się