Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Mały reduktor=redukcja mocy


predki74

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jaki reduktor powinienem mieć, w instalacji lpg , mam audi a4 b6 silnik 1,8t 150km avj reduktor TOMASETTO ALASKA AT09 i czytałem że są tylko do 120 km proszę o opinie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alsaka jest OK do silnika 100KM, u Ciebie pewnie przy braku lpg auto podkrada PB i dlatego nie widzisz róznicy w mocy silnika. Na poczatek parownik do wywalenia, włóż Magica III ewentulanie KME Silver lub Scorpiona GT i napewno nie bedzie brakowac mu mocy. Napisz o reszcie gratów jakie masz wsadzone pod maske.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma potrzeby kombinowania z wielozaworem i wystarczy miedz 6, jezeli kolega bedzie chciał krecic silnik to wtedy miedz 8mm do tego wielozawór extra rozwiercony na maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam byłem u gazownika i on powiedział że ta moja instalacja jest tak przerobiona że działa na tym silniku bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam byłem u gazownika i on powiedział że ta moja instalacja jest tak przerobiona że działa na tym silniku bez problemu

:polew: Ciekawe jak jest przerobiona jak reduktor nie wyrabia, napewno podpiera sie PB i dlatego wg. "fachowca" onstalacja jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy będzie czuć czy podbiera PB jadąc na gazie ?

Nie będzie czuć - po to się instalacja podpiera, żebyś nie czuł. :)

Możesz zrobić prosty test: uruchom samochód, przełącz na gaz, wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i przejedź się, w czasie jazdy nie żałuj mu tylko pociśnij 1-2-3 do odcinki. Dobrze było by też podłączyć VAG'a i sprawdzić, co dzieje się z korektami w czasie jazdy. Na tym reduktorze nie ma szans, żeby wydolił do końca. :> Wydajniejsze reduktory potrafią kleknąć. Dobra konfiguracja nie ma najmniejszego problemu z takim testem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy będzie czuć czy podbiera PB jadąc na gazie ?

Nie będzie czuć - po to się instalacja podpiera, żebyś nie czuł. :)

Możesz zrobić prosty test: uruchom samochód, przełącz na gaz, wyjmij bezpiecznik od pompy paliwa i przejedź się, w czasie jazdy nie żałuj mu tylko pociśnij 1-2-3 do odcinki. Dobrze było by też podłączyć VAG'a i sprawdzić, co dzieje się z korektami w czasie jazdy. Na tym reduktorze nie ma szans, żeby wydolił do końca. :> Wydajniejsze reduktory potrafią kleknąć. Dobra konfiguracja nie ma najmniejszego problemu z takim testem.

tak tak polec mu jeszcze zeby wyprzedzal tira w tym momencie.... :shocked:

alaska obrabia 90-100km mimo tego ze producent podaje co innego...

zaloz magic III jezeli gaziarz twierdzi ze jest ok to zmien gaziarza... magic III to koszt okolo 200zl + elektrozowor z filtrem okolo 40-50zl lovato (alaska ma zintegrowany) tylko nie kupuj reduktora wyprodukowanego wczesniej niz polowa pazdziernika najlepiej szukaj czegos z listopada.

na alasce szkoda tego silnika... jezeli gaziarz dal alaske to pewnie i wtryskiwacze "Szportowe" czerwone valtki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak polec mu jeszcze zeby wyprzedzal tira w tym momencie.... :shocked:

A gdzie napisałem, żeby test robił podczas wyprzedzania tira czy w ruchu ulicznym w godzinach szczytu? Czytaj uważnie kolego to nie będziesz potem taki :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy podpiac interfejs do instalacji LPG i zobacz jak sie bedzie zachowywac cisnienie i czasy wtrysku przy max bucie, wyjdzie ze cisnienie kleka i zaczyna podawac PB zeby ograniczyc spadek cisnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi czyli muszę zakupić interfejs do gazu i sprawdzić tym interfejsem masz może jakiś dobry interfejs i opis co gdzie trzeba sprawdzić. A czy jak bym zamówił reduktor alaska ale artic on by był lepszy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artic spokojnie juz da rade tylko po wymianie trzeba na nowo kalibrowac instalacji i zebrac mapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam powinno pasować wszystko tzn .przewody tylko podłączyć i kalibrować.Czy ma ktoś jakieś pomoce na temat ustawiania gazu kalibracji itp.z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam powinno pasować wszystko tzn .przewody tylko podłączyć i kalibrować.Czy ma ktoś jakieś pomoce na temat ustawiania gazu kalibracji itp.z góry dziękuje

nie dokonca bo potrzebujesz przejsciowke na miedz... artic ma wejscie na miedz 8mm Ty masz zapewne 6mm.

pozatym artic mimo wszystko moze miec problem z obrobieniem tego silnika...

czemu niechcesz magic III sprawdzonego w tym silniku??

co do kalibracji i zbierania map... jaki masz sterownik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stag 4 i zastanowię się na magic III

Bierz Magica III - mały, zgrabny i sprawdzony w tym silniku bo potem znowu będziesz miał jakieś problemy z ogarnięciem instalacji. Cenowo pewnie też lepiej wypada niż Arctic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam a takie wtryskiwacze Magic Jet 4 Cyl mogą byc ja mam valteki czerwone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...