Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskaźnik otwartych drzwi w 1/2 FIS i pełny FIS - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem zegary z 1/2 FIS, z białym podświetleniem i już bez analogowego zegara (2000). Zmieniłem je na takie same tylko z pełnym FIS (2002) i mam problem, ponieważ w poprzednich działa wskaźnik otwartych drzwi (nawet klapy bagażnika). W tej chwili nie ma wskaźnika. Z opisów pinów licznika które znalazłem na forum wynika że te liczniki są takie same, tylko pełny fis ma dodatkowo złącze szare. Moje pytanie: Skąd mam wziąć sygnał drzwi, że by podłączyć do szarego złącza:

8 - Czujnik stykowy drzwi po stronie przedniego pasażera

9 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z prawej strony

10 - Czujnik stykowy drzwi z tyłu z lewej strony, gdzie jest sygnał klapy bagażnika i maski?? bo nie widzę w opisach pinów.

Gdzieś te sygnały muszą być bo w stary m liczniku z 1/2 FIS jest OK. Niestety w opisie pinów licznika z białym podświetleniem

nie ma czegoś takiego (ma ono tylko 2 złącza 32 pinowe zielone i niebieskie). Na pewno też nie chodzi o kodowanie VAG.

Wieczorem wrzucę zdjęcia liczników dla porównania.

Opublikowano

Sorki za OffTopic, ale jaką procedurę przeszedłeś przy wymianie wskaźników na te nowsze. Też mam 1/2FIS i trochę mi świruję, może też bym się skusił na wymianę. Jak nie chcesz pisać tutaj, to może znajdziesz chwilę, żeby napisać na PW. Chodzi mi przede wszystkim co potrzebowałeś do wymiany i czy jakieś inne problemy z wymianą, prócz tych o których teraz piszesz. Pozdrawiam

Opublikowano

trochę problemów jest niestety. Tym bardziej że mam zegary od A6 (takie ze srebrnymi ramkami). Potrzebujesz zegary, rozpiskę pinów, trzecią wtyczkę do zegarów, VAGa z interfejsem żeby przekodować co nie co. Wszystkie zegary działają od razu (nawet dodatkowe temp. oleju i ładowanie akumulatora) niestety paliwo wskazywane jest odwrotnie. Potrzebna przeróbka czujnika lub edycja pamięci zegara. Albo czujnik od passata chyba. Trzeba podłączyć czujniki: okładzin hamulców, płynu spryskiwacza, kontrola spalonych żarówek i przepiąć jakoś te piny od drzwi. A no i najważniejsze przekodować immobilizer w nowych zegarach (zakodować stare kluczyki) itd.

Opublikowano

Ja równieź myślałem o wymianie na pełen FIS, ale chyba sobie odpuszczę, za dużo roboty... Chyba, że znajdę jakiegoś fachurę od :audi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...