trezor4 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Czy też u Was kontrolka świec żarowych szybko gaśnie nawet przy -10 ? u mnie gaśnie po paru sekundach a poźniej po następnych 15 słychać cyknięcie i spada pobór mocy z aku bo wskazówka wstaje ... czy tak powinno być ? jeżeli nie poczekam na to "cyknięcie" auto cieżko pali.
arczi900819 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 U mnie przy -30 kontrolka się świeciła jakieś góra 5 sekund. dwa razy podgrzałem świece i palił dobrze
goldi Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 tak około 4-5- sekund i gaśnie i pali od strzała jak na razie :>
zgredek27 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Tak ma byc, w tdiku szybko nagrzewaja sie swiece. To nie stary diesel na komorach wstępnych
trezor4 Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 ok dzieki .... a to cykniecie pozniej ? to znak ze swiece sie nagrzały ?
Daimos Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 cyknięcie oznacza rozłączenie przekaźnika od świec żarowych, to że lampka zgaśnie nie oznacza, że świece przestały grzać
trezor4 Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 super dzieki juz wszystko wiem mysle że mozna zamknac temat .
piotr26a4 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Panowie a czy jak świece są uwalone to kontrolka będzie się zachowywała normalnie czy zacznie się zapalać? Bo różnie piszą i nie wiem czy mam uwalone świece czy to coś innego bo na zimno dosyć długo muszę kręcić.
Daimos Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Panowie a czy jak świece są uwalone to kontrolka będzie się zachowywała normalnie czy zacznie się zapalać? Bo różnie piszą i nie wiem czy mam uwalone świece czy to coś innego bo na zimno dosyć długo muszę kręcić. w Twoim przypadku przepalone świece nie mają wpływu na świecenie się kontrolki
piotr26a4 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Czyli długie kręcenie albo kręcenie i łapie łapie aż złapie to raczej świece? Bo w tamtym roku -20 stopni cyk i palił a wtym sami widzicie. Pozdrawiam
piotreki Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 a jak swieczki pala sie ok 9/10 s ?? to za dlugo ? ost ni chcial zapali ( AFN), ale po 3 kreceniach zaskoczyl
Maciek3c Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Miałem tak samo zwłaszcza rano miałem problemy go odpalić (-10C) jak już załapał to chwile nie równo chodził i już było dobrze u mnie okazały sie to świece żarowe wymieniłem wszystkie 4 na Beru i jak ręką odjął
Tom_F Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 W moim przypadku kontrolka świec żarowych gaśnie tak po 5 sekundach od włączenia zapłonu w zalezności od tego jak duzy jest mróz. Im niższa temp. tym dłużej grzeją, nawet do 10 sekund. Mam też nowy akumulator. Dodam także, że jak kontrolka zgaśnie to czekam jeszcze chwilkę aż wskazówka ładowania podskoczy z 8,5 V na 12,5 V i wtedy go odpalam. Zawsze odpala mi za pierwszym razem. Przy dodatnich temp. to kontrolka gaśnie mi po sekundzie. Co do świec to nie wiem jaki mają staż i przebieg, ale chyba są u mnie ok. Lecz dziś odpaliłem w ciągu dnia przy mrozie -5 auto i przejechałem z 5 km, po czym zatrzymałem się i nie gasząc silnika czekałem w aucie na kogoś z włączoną klimą, ogrzewaniem i tak sobie patrze, że po 5 minutach takiego postoju zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych i tak migała ze 3 minuty po czym zgasła. Po co ona się załączała? Już się przestraszyłem, że mi padły świece żarowe. Czy klima za bardzo obciążała alternator czy o co chodzi?
arczi900819 Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Może coś się ECU popierniczyło Jak problem nie będzie się powtarzał to olać temat. A najlepiej lapka podpiąć i obadać silnik
Jani Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Lecz dziś odpaliłem w ciągu dnia przy mrozie -5 auto i przejechałem z 5 km, po czym zatrzymałem się i nie gasząc silnika czekałem w aucie na kogoś z włączoną klimą, ogrzewaniem i tak sobie patrze, że po 5 minutach takiego postoju zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych i tak migała ze 3 minuty po czym zgasła. Po co ona się załączała? Już się przestraszyłem, że mi padły świece żarowe. Czy klima za bardzo obciążała alternator czy o co chodzi? Jak Ci sie udalo wlaczyc klime przy -5 ?? migajaca kontrolka swiec zarowych informuje o błędzie w ECU. podepnij VAGa zobacz czy nie wywalilo bledów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się