Jazzy 0 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Mam silnik afn moc 130 KM. Chce teraz wymienić rozrząd. Patrzyłem tutaj na forum na ilość i ceny wymienianych przy tym części. Wchodze natomiast do sklepu motoryzacyjnego i mówię, że chce wszystko do wymiany rozrządu. Facet mi podaje rolki Rollensatz ZR oraz pasek Gates Power Grip i mowi że to wszystko i nic innego sie w tym modelu nie wymienia (taki juz tani jest ten silnik) Czy to prawda ?? [br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 14:27_________________________________________________mógłby mi ktoś szybko na to opopowiedzieć czy mam wymieniać tak jak jest, czy dokupić inne częsci, za 30 min jestem umówiony z mechanikiem :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowal 0 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 człowieku, przeciez na forum jest wszystko a ty zakladasz nowy temat bo jestes wygodny. Pasek, rolka napinająca i prowadząca to cały rozrzad. Po za tym wymienia sie pompe wody, 2 paski wielorowkowe i napinacze jak jest potrzeba ale to nie wchodzi w sklad rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 AFN ma 110KM a nie jak piszesz 130KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr26a4 1 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Dokładnie 110 KM! A korzystając z okazji to co ile w 110-tce powinno się wymieniać rozrząd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 co 60 000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr26a4 1 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Dzięki kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graba83 0 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 chyba że ori to przelot możesz zwiększyć, niektórzy z forum śmigają do 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 niby można też wymieniać po 90 tyś ale ja bym nie ryzykował, biorąc pod uwagę jakość obecnie prod.części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Na oryginalnych częściach i dobrze zrobionym rozrządzie 90 tyś można jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo 2 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 ja bym nic nie kombinował, jest przyjęte co 60 tys wiec wymieniam co 60 a nie doje z niego do końca i licze że na oryginałach to mogę latać do bólu.ja tez zakładam oryginały ale wymieniam jak się przykazuje a nie dmucham potem na zimno. rozrząd nie jest aż taki drogi,pompa wychodzi najwięcej a reszta bez szału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się