Liam179 Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 cześć Prośba do miłośników logów (których na tym forum nie brakuje ) - utwierdźcie mnie w tym czego się domyślam - nie pisze co by nie sugerować... A przy okazji witam tych którzy dział "noob" omijają ! Kąt statyczny w 00BS:38-41 (nie pali na dotyk) przy zimnym oraz temp 79-81oC - tyle mam po gazowaniu na klimatroniku(49) i w grupie 07 (Coolant Temp). Temp na desce (oleju/silnika) pokrywa się z VAG/klimatronem. Temp płynu chodniczego (zegar u góry deski) około 90, zależy jak jadę i jak mocno ogrzewanie włączone. Grupa 3 Grupa 8 Grupa 11 Info:Pomiar każdego kanału oddzielnie, gaz 100%, lekko pod górkę co by się za szybko nie rozpędziła (więcej próbek), filtr wymieniony około 3.5kkm temu Pozdrawiam ! Edit: info o filtrze pow. Dzieki kolego Murzyn
spanky Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 Kąt statyczny w 00BS:38-41 (nie pali na dotyk) przy zimnym oraz temp 79-81oC - tyle mam po gazowaniu na klimatroniku(49) i w grupie 07 (Coolant Temp). Temp na desce (oleju/silnika) pokrywa się z VAG/klimatronem. Temp płynu chodniczego (zegar u góry deski) około 90, zależy jak jadę i jak mocno ogrzewanie włączone. ustaw kat wtrysku na prawidłowy,doprowadz termike silnka do porzadku [termostat+oring] i zrob ponownie logi dynamiczne .... [ + ] lmm cos slaby ... ale to dopiero przy nowych logach ...
Liam179 Opublikowano 24 Października 2007 Autor Opublikowano 24 Października 2007 dzięki spanky! Tak właśnie mi to wyglądało. Wczoraj kolega Murzyn (dzięki) zwrócił mi uwagę na niedoładowanie w przedziele 3-3.1krpm. Mi to wyglądało na lag spowodowany peakiem i małym przeładowaniem później (albo inaczej, lag wystąpił z bezwładności turbiny jak sterownik chciał ściągnąć w dół za duże ciśnienie doładowania), jak to widzisz? Sztanga na moje czucie była OK, na VAGu reaguje ładnie (w BS przełączana), jedyne co to cewke jeszcze mogę sprawdzić (+ponownie sztangę). Ale i tak najpierw termostat, no i kąt... I pytanie o Boost Value, u mnie dość wysoko otwiera zawór (duży % jak zerknąłem kiedyś na logi innych), zaprzątać sobie tym głowe? Pozdrawiam!
spanky Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 dzięki spanky! Tak właśnie mi to wyglądało. Wczoraj kolega Murzyn (dzięki) zwrócił mi uwagę na niedoładowanie w przedziele 3-3.1krpm. Mi to wyglądało na lag spowodowany peakiem i małym przeładowaniem później (albo inaczej, lag wystąpił z bezwładności turbiny jak sterownik chciał ściągnąć w dół za duże ciśnienie doładowania), jak to widzisz? Sztanga na moje czucie była OK, na VAGu reaguje ładnie (w BS przełączana), jedyne co to cewke jeszcze mogę sprawdzić (+ponownie sztangę). Ale i tak najpierw termostat, no i kąt... I pytanie o Boost Value, u mnie dość wysoko otwiera zawór (duży % jak zerknąłem kiedyś na logi innych), zaprzątać sobie tym głowe? Pozdrawiam! powinno sie rozjezdzic ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się