Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize logów...


Liam179

Rekomendowane odpowiedzi

cześć

Prośba do miłośników logów (których na tym forum nie brakuje :D ) - utwierdźcie mnie w tym czego się domyślam - nie pisze co by nie sugerować...

A przy okazji witam tych którzy dział "noob" omijają !

Kąt statyczny w 00BS:38-41 (nie pali na dotyk) przy zimnym oraz temp 79-81oC - tyle mam po gazowaniu na klimatroniku(49) i w grupie 07 (Coolant Temp). Temp na desce (oleju/silnika) pokrywa się z VAG/klimatronem. Temp płynu chodniczego (zegar u góry deski) około 90, zależy jak jadę i jak mocno ogrzewanie włączone.

Grupa 3

gr3lb5.th.jpg

Grupa 8

gr8kr3.th.jpg

Grupa 11

gr11ti5.th.jpg

Info:Pomiar każdego kanału oddzielnie, gaz 100%, lekko pod górkę co by się za szybko nie rozpędziła (więcej próbek), filtr wymieniony około 3.5kkm temu

Pozdrawiam !

Edit: info o filtrze pow. Dzieki kolego Murzyn ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt statyczny w 00BS:38-41 (nie pali na dotyk) przy zimnym oraz temp 79-81oC - tyle mam po gazowaniu na klimatroniku(49) i w grupie 07 (Coolant Temp). Temp na desce (oleju/silnika) pokrywa się z VAG/klimatronem. Temp płynu chodniczego (zegar u góry deski) około 90, zależy jak jadę i jak mocno ogrzewanie włączone.

ustaw kat wtrysku na prawidłowy,doprowadz termike silnka do porzadku [termostat+oring] i zrob ponownie logi dynamiczne ....

[ + ]

lmm cos slaby ... ale to dopiero przy nowych logach ... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki spanky! Tak właśnie mi to wyglądało. Wczoraj kolega Murzyn (dzięki) zwrócił mi uwagę na niedoładowanie w przedziele 3-3.1krpm. Mi to wyglądało na lag spowodowany peakiem i małym przeładowaniem później (albo inaczej, lag wystąpił z bezwładności turbiny jak sterownik chciał ściągnąć w dół za duże ciśnienie doładowania), jak to widzisz? Sztanga na moje czucie była OK, na VAGu reaguje ładnie (w BS przełączana), jedyne co to cewke jeszcze mogę sprawdzić (+ponownie sztangę). Ale i tak najpierw termostat, no i kąt...

I pytanie o Boost Value, u mnie dość wysoko otwiera zawór (duży % jak zerknąłem kiedyś na logi innych), zaprzątać sobie tym głowe?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki spanky! Tak właśnie mi to wyglądało. Wczoraj kolega Murzyn (dzięki) zwrócił mi uwagę na niedoładowanie w przedziele 3-3.1krpm. Mi to wyglądało na lag spowodowany peakiem i małym przeładowaniem później (albo inaczej, lag wystąpił z bezwładności turbiny jak sterownik chciał ściągnąć w dół za duże ciśnienie doładowania), jak to widzisz? Sztanga na moje czucie była OK, na VAGu reaguje ładnie (w BS przełączana), jedyne co to cewke jeszcze mogę sprawdzić (+ponownie sztangę). Ale i tak najpierw termostat, no i kąt...

I pytanie o Boost Value, u mnie dość wysoko otwiera zawór (duży % jak zerknąłem kiedyś na logi innych), zaprzątać sobie tym głowe?

Pozdrawiam!

powinno sie rozjezdzic .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...