Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zapala się kontrolka ABS przy odpalaniu


paput

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas odpalania zapala się kontrolka ABS i nie mogę wtedy odpalić. CO to może być? Słaby aku? Aku kupowany w tamtym roku Centra Futura a może to czujnik w którymś z kół? Aku na mierniku pokazuje że jest praktycznie na full naładowany. Ktoś ma/miał taki problem? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik nie powinien blokować odpalenia auta-może immobilajzer padł-tylko czemu świeci się ABS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik nie powinien blokować odpalenia auta-może immobilajzer padł-tylko czemu świeci się ABS

wcześniej miałem tak że ciężko było odpalić i migała mi kontrolka ABS oraz imo okazało się że mam przetarty kabel od minusa na akumulatorze, zrobiłem to i potem problem z odpalaniem znikł. Czasem zapalała się kontrolka ABS ale tylko przy odpalaniu. Teraz gdy zrobiło się zimniej prblem z tą kontrolką się nasilił. Może to coś tam się poluzwało :mysli: Kurde wkurza mnie to bo b :mysli:yło tak pięknie nic się nie psuło :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź aku pod obciążeniem, (elektryk będzie wiedział o co chodzi) koledze akurat dziś aku padł a a4 b5 96 tdi i ostatni objaw to była świecąca kontrolka abs jak kręcił :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz duzy spadek napiecia podczas rozruchu co powoduje zapalenie sie kontrolki. Do sprawdzenia rozrusznik, przebicie albo wypracowane tulejki. Podlacz tez VAG-a moze cos wykaze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić aku podczas kręcenia? Tak? Na postoju pokazuje 11,39 V[br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 21:45_________________________________________________Przebicie na rozruszniku może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za male masz napiecie, masz niedoladowane akku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za male masz napiecie, masz niedoladowane akku

to co na początek spróbować naładowac aku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem ale to nie wiele da. Jakie masz napiecie jak silnik pracuje???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem ale to nie wiele da. Jakie masz napiecie jak silnik pracuje???

nie patrzyłem, to tak samo jak na postoju się sprawdza miernikiem tak?

a jakie jest normalne napięcie na postoju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 - 14.2 V

aha, to mówicie że podładowanie niewiele da tak? To co może ssać prąd w czasie rozruchu? Jedynie rozrusznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, tylko rozrusznik

kurde trochę mi się nie chce kłaść pod auto w taką pogodę, a duży spadek jest tolerowany na aku podczas rozruchu?[br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 22:04_________________________________________________ale mówicie że ładowanie nic nie da tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nic nie da

musisz sprawdzic alternator, napiecie to nie wszystko

na stole musza sprawdzic jakie nateznie pradu generuje

rozrusznik tez do kontroli, auto ma juz swoje lata i prawdopodobnie jeszcze nikt tam nie zagladał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nic nie da

musisz sprawdzic alternator, napiecie to nie wszystko

na stole musza sprawdzic jakie nateznie pradu generuje

rozrusznik tez do kontroli, auto ma juz swoje lata i prawdopodobnie jeszcze nikt tam nie zagladał

rozrusznik kręci do tej pory palił od strzała od czasu do czasu się ta kontrolka zapalała a teraz jak zrobiło się zimniej to tak jakby ta niemoc odpalenia auta była zsynchronizowana z ilością mignięć owej kontrolki. Pójdę dzisiaj jeszcze raz masę sprawdzę. A jak altka sprawdzić ? Wagiem się da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alternator sprawdza sie na stole probierczym

musisz podjechac do kogos kto to naprawia

co sie tyczy rozrusznika....

jezeli spada temperatura to rozrzusznik ma cięzej krecic, słabsze akku, gestszy olej, potrzebuje wiecej prądu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alternator sprawdza sie na stole probierczym

musisz podjechac do kogos kto to naprawia

co sie tyczy rozrusznika....

jezeli spada temperatura to rozrzusznik ma cięzej krecic, słabsze akku, gestszy olej, potrzebuje wiecej prądu

ale chyba altek w miarę doładowuje bo już dawno rozłądowałby mi się aku a 11,3 jest w miarę nie? Jak myślisz? Stawiam raczej na masę, rozrusznik albo kapturki które idą do świec bo połamałem je kiedyś i zrobiłem prowizorkę z węża ciśneiniowego, może tam gdzieś jest przebicie :mysli: [br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 12:49_________________________________________________sprawdzałem aku trochę go podładowałęm do 12,4 V a na ruchu aku pokazuje 14,2 V czyli ok.

Mam inne pytanie czy świece grzania płynu chłodzącego są ważne przy odpalaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...