simon__75 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Dzis brakło mi płynu do sprysków....standardowa kolejność : CPN , maska do góry , korek płyn korek maska.... Tyle ze po zamknięciu maski płyn na szybie sienie pojawił :/wysiadam....wlaczam spryski i slysze szum pod maską....otwieram a tam fontanna ułamanego wężyka - tuż przy zawiasie maski :/ :/ Kilka fotek pokazowych : Mam pytanie jak to rozsądnie załatać? czy mozna zakupić jakiś komplet naprawczy ? Ma ktoś może ewentualnie numer potrzebnego wężyka ? Może jakiś schemat jak to wszystko idzie pod maską ? Proszę o jakąś porade bo nie da się jeździć z upaćkaną przednią szybą :/ :wallbash:
andy_sky Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 ja poradziłem sobie kawałkiem rurki stalowej po lekkim ogrzaniu wężyków co prawda w innym aucie ale tu też nie powinno być problemu
michcio1985 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 witaj,mi mysz przegryzła i też mam do wymiany. planuje kupić na metry kawałek fajnego gumowego wężyka.puszcze go od samej pompki właśnie do tego załamania co u ciebie. jak dobiore odpowiednią srednice to powinno fajnie ciasno wejść i dodatkowo planuje założyć opaski ściskowe, za chiny nic nie będzie ciekło dla ciebie proponuje to samo, znajdź kawałek wężyka(5cm) i połącz te dwie końcówki.myśle że można by też użyć jakiegoś kleju do uszczelnienia[br]Dopisany: 06 Grudzień 2010, 20:07_________________________________________________ ja poradziłem sobie kawałkiem rurki stalowej po lekkim ogrzaniu wężyków co prawda w innym aucie ale tu też nie powinno być problemu w tym przypadku jest h...jowa ori rurka,twardy żebrowany łamliwy plastik
simon__75 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 w tym przypadku jest h...jowa ori rurka,twardy żebrowany łamliwy plastik Tak jak mówisz.... latem przerabiałem temat tylnej wycieraczki - tez weżyk pękniety przy zawiasie a dzis problem przedniej szybki :/ Jak mozna takie badzieiwe wsadzac do CCCO
heretic Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 ja właśnie jestem po naprawie, podam ci nr części zakupisz w aso włożysz końcówkę z jednej i drugiej strony i sprawa z głowy ta cześć kosztuje coś kolo złotówki i po problemie "wąż łączący - 30mm" nr części 443 955 665 chyba ze chcesz to ci podam nr rurki ori - ale do droższa zabawa ale myślę ze ten wężyk łączący zda zadanie pozdro nr węża N 020 150 5 "rura w zwoju 5m" jak dla mnie sproboj z wężem łączącym o opaski sie nie pytaj w ogole, poprostu wlozysz z jednej i drugiej strony i po sprawie
simon__75 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 "wąż łączący - 30mm" nr części 443 955 665 chyba ze chcesz to ci podam nr rurki ori - ale do droższa zabawa ale myślę ze ten wężyk łączący zda zadanie pozdro Jak mógłbyś mi podać numer całości to będe wdzięczny [br]Dopisany: 06 Grudzień 2010, 20:37_________________________________________________ ja właśnie jestem po naprawie, podam ci nr części zakupisz w aso włożysz końcówkę z jednej i drugiej strony i sprawa z głowy ta cześć kosztuje coś kolo złotówki i po problemie "wąż łączący - 30mm" nr części 443 955 665 chyba ze chcesz to ci podam nr rurki ori - ale do droższa zabawa ale myślę ze ten wężyk łączący zda zadanie pozdro nr węża N 020 150 5 "rura w zwoju 5m" jak dla mnie sproboj z wężem łączącym o opaski sie nie pytaj w ogole, poprostu wlozysz z jednej i drugiej strony i po sprawie Dzieki widzialem u Gajosa ze skoda tez to ma...w ZGorzelcu mam znajomego w skodzie jutro zerknie...jak nie to do Goerlitz skocze
heretic Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 zaraz sprawdzę w ETCE ale w SKODZIE są te same części mogą być nawet tańsze ten wężyk łączący ma ten sam nr ale niestety rura ma inny moze kolega ci znajdzie jak nie to ASO audi zostaje
simon__75 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 zaraz sprawdzę w ETCE ale w SKODZIE są te same części mogą być nawet tańsze Jednym słowem trzeba sobie Etke zarzucić.... Poproszę o numerki ewentualnie koszt w Skodzie...[br]Dopisany: 06 Grudzień 2010, 21:05_________________________________________________ zaraz sprawdzę w ETCE ale w SKODZIE są te same części mogą być nawet tańsze ten wężyk łączący ma ten sam nr ale niestety rura ma inny moze kolega ci znajdzie jak nie to ASO audi zostaje Jesteś WIELKI ! Dzieki
heretic Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 spoko w octavce i superbie sa troche inaczej rozwiazane spryskiwacze ale moze ten wezyk ci koles pokaze i bedzie pasowal w kazdym badz razie nr ma calkiem inne natomiast ta zlaczka taki sam jak w audiczce powodzenia[br]Dopisany: 06 Grudzień 2010, 21:26_________________________________________________i jak tam simon__75 naprawiłeś??
.Pablo. Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Ja załatwiłem tą sprawę wężykiem 5 z igielitu koszt to całe 1,50 zł wężyk ten łączy się przy gumowej osłonie przegrody. Spryskiwacze działają teraz że ho ho
simon__75 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2010 Temat rozwiązany Dziękuje użytkownikowi "heretic" za pomoc w ustaleniu potrzebnych do reanimacji części W ASO Skody wyżej opisane części kosztują odpowiednio : 1. gumowa złączka : 1 E/szt 2. wężyk 5 metrowy : 12 E/1m Tak czy inaczej żłączka zrobiła robotę Spryski odżyły nowym życiem Dziękuje za pomoc
heretic Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Temat rozwiązany Dziękuje użytkownikowi "heretic" za pomoc w ustaleniu potrzebnych do reanimacji części Nie ma sprawy swoją drogą powinni pomyśleć nad czymś takim jak "POMÓGŁ" spotkałem sie z tym na blizniaczym forum passata mozna by sobie przyznawac punkciki za pomoc A ciekawi mnie jak z tego silnika wyciagasz tak male spalanie mi sie ra udalo na baku dojsc do 5,4 litra na setke obecnie w tych warunkach od 6,2 do 6,2 chyba masz niezly styl jazdy, skoro masz tak male spalanie Opisz jak ci sie udaje to uzyskac, jestem niezmiernie ciekawy pozdro
simon__75 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2010 Temat rozwiązany Dziękuje użytkownikowi "heretic" za pomoc w ustaleniu potrzebnych do reanimacji części Nie ma sprawy swoją drogą powinni pomyśleć nad czymś takim jak "POMÓGŁ" spotkałem sie z tym na blizniaczym forum passata mozna by sobie przyznawac punkciki za pomoc A ciekawi mnie jak z tego silnika wyciagasz tak male spalanie mi sie ra udalo na baku dojsc do 5,4 litra na setke obecnie w tych warunkach od 6,2 do 6,2 chyba masz niezly styl jazdy, skoro masz tak male spalanie Opisz jak ci sie udaje to uzyskac, jestem niezmiernie ciekawy pozdro Tu masz rację Opcja "POMÓGŁ" mogłaby sie znaleźć w "spisie" naszego forum POwiem Ci szczerze, że takie spalanie to miałem zaraz jak zakupiłęm autko...Wtedy bardzo ostrożnie człowiek obsługiwał pedał gazu...teraz musze poprawić "spalanie w opisie" na wartość podobną do tego co piszesz - 6-7 L/100km. 5.5L/100 bylo na początku zaznajamiania sie z Audiką....
rafand76 Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam, sorki, ze odkopuje stary temat, ale u mnie prawdopodobnie pekł wężyk idący do tylnej wycieraczki. A moich nasłuchowych ustaleń wynika, że lecie gdzie w okolicy przedniego słupka po stronie kierowcy. Ktos wie co trzeba rozkrecic zeby sie do niego dostac? Nadkole? Pozdrawiam
miro_x Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Jest jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia. U mnie w rozpiął sie trójnik pod nadkolem więc wystarczyło go tylko pospinać od nowa. Przyczyną był zamarznięty spryskiwacz tylny. CIśnienie wody zrobiło swoje. Umiejscowiony jest ten trójnik w przednim nadkolu od kierowcy. Efekt był taki że płyn wylewał sie z nadkola. W B7 pewnie jest tak samo. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się