Sek Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 Powiedzcie mi koledzy bo nie moglem znalezc, jaki jest powod wlaczania sie trybu awaryjnego w samochodzie. Co jest nie tak ze on sie wlacza. Czy to moze byc ktorys z przewodow cisnieniowych albo dolotu??? kolego prosze uzywac szukaczki bo po to ona jest.i o tym jak sie robi logi i jak czyscic kierownice w turbawce
kalina Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 Za wysokie lub za niskie ciśnienie doładowania. Wpisz w wyszukiwarce notlauf-napewno coś znajdziesz
dd Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 jeżeli masz kompa zrób logi jeżeli nie wyczyść dokładnie kierownice w turbo ale zrób to dobrze żebyś nie czyścił 2-a razy mam AFN i problem podobny małe piwko pozdro kraków
Tukan Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 Siemano zrob kolego logi i wszystko bedzie wiadomo...
Sek Opublikowano 27 Października 2007 Autor Opublikowano 27 Października 2007 a jakbyscie mi powiedzieli jak zrobic te logi to bym byl wdzieczny. Mowicie tez zebym wyczyscil kierownice turbo jak to zrobic (mozna samemu czy raczej nie) jezeli w okolicy warszawy moglby mi to ktos z klubowiczow zrobic to by git bylo oczywiscie odwdziecze sie
Gość Michał Opublikowano 27 Października 2007 Opublikowano 27 Października 2007 Sek,żeby zrobić logi trzeba podpiać auto pod VAG-a,poczytaj tutaj masz wszystko o VAGowaniu auta: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,5141.0.html Podjedź kiedy na spocik warszawski,napewno koledzy pomogą a i być może zvagują Ci auto
angela Opublikowano 27 Października 2007 Opublikowano 27 Października 2007 Przyjedz we wtorek na spocik do Fortu Wola....zawsze jest ktos kto ma Vag-a...... Chlopaki napewno Ci pomoga.....
Rekomendowane odpowiedzi