kwiatek30-76 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Wiatm. Cos sie zrypalo i nie pali.Aku ok-1 tydzien(nowy),rozrusznik kreci,paliwo podaje,iskra jest a nie zagada! POMOCY BO STOI ZA MIASTEM W POLU.
Kimi Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Wiatm. Cos sie zrypalo i nie pali.Aku ok-1 tydzien(nowy),rozrusznik kreci,paliwo podaje,iskra jest a nie zagada! POMOCY BO STOI ZA MIASTEM W POLU. Może oddychać nie może? Zobacz, czy nie masz zapchanego wlotu do filtra powietrza.
kwiatek30-76 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2010 Wiatm. Cos sie zrypalo i nie pali.Aku ok-1 tydzien(nowy),rozrusznik kreci,paliwo podaje,iskra jest a nie zagada! POMOCY BO STOI ZA MIASTEM W POLU. Może oddychać nie może? Zobacz, czy nie masz zapchanego wlotu do filtra powietrza. Sprawdzilem jest ok. Dalsze propozycje? ;(
Kimi Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Wiatm. Cos sie zrypalo i nie pali.Aku ok-1 tydzien(nowy),rozrusznik kreci,paliwo podaje,iskra jest a nie zagada! POMOCY BO STOI ZA MIASTEM W POLU. Może oddychać nie może? Zobacz, czy nie masz zapchanego wlotu do filtra powietrza. Sprawdzilem jest ok. Dalsze propozycje? ;( Jak go długo kręciłeś, może zalałeś świece
kwiatek30-76 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2010 Wczoraj do bolu. Dzisiaj z raz i dalej ssie ale nie chce zagadac.
Kimi Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 A jak sprawdziłeś, czy jest iskra? Wykręcałeś świece?
kwiatek30-76 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2010 jasne ze swiece wykrecilem i sprawdzalem czy nie zalane a nowa jedna podpinalem pokolei do przewodow.
Kimi Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 jasne ze swiece wykrecilem i sprawdzalem czy nie zalane a nowa jedna podpinalem pokolei do przewodow. Przerwa na elektrodach ok? Nosz kurde, nie wiem
kwiatek30-76 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2010 wlasnie wszystko na oko jest ok. Inaczej jak nie mial bym iskry to wtedy cewke szlak trafil![br]Dopisany: 15 Grudzień 2010, 11:17_________________________________________________NO I TERAZ JUZ NIE MA ISKRY NAWET NA SWIECY!!!!!! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: POMOCY!!
stefzor Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Witam, mam identyczny problem z samochodem, tyle ze mam 1.8 adr + lpg, jakiś miesiąc temu pojawiły się pierwsze problemy z odpalaniem na zimno (z reguły po nocce, tzreba było pokręcić), ciężko zapalał i tak jakby przerywał nie mógł załapać obrotów, ratowałem się przygazowaniem, postanowiłem wymienić świece + kable + cewkę. Ze względu na spore wydatki które miałem w tym czasie trochę się to odwlekało a auto przestało wogóle palić. I tak zacząłem walczyć z problemem niestety nic nie pomaga a zrobiłem: - wymieniłem świece na NGK - wymieniłem cewkę zapłonową + kable, używana oryginalna, sprawna bo już nawet ją w innej Audi sprawdziłem - akumulator wymieniony po ubiegłorocznej zimie - ciśnienie paliwa jest - gaz na butli zakręciłem, więc nawet jeśli był jeszcze w dolocie to przy tym ile razy już kręciłem dawno go wydmuchało - próbowałem wspomagąć zapłon eterem, nic - VAG nie pokazuje błędów
kwiatek30-76 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2010 Witam, mam identyczny problem z samochodem, tyle ze mam 1.8 adr + lpg, jakiś miesiąc temu pojawiły się pierwsze problemy z odpalaniem na zimno (z reguły po nocce, tzreba było pokręcić), ciężko zapalał i tak jakby przerywał nie mógł załapać obrotów, ratowałem się przygazowaniem, postanowiłem wymienić świece + kable + cewkę. Ze względu na spore wydatki które miałem w tym czasie trochę się to odwlekało a auto przestało wogóle palić. I tak zacząłem walczyć z problemem niestety nic nie pomaga a zrobiłem: - wymieniłem świece na NGK - wymieniłem cewkę zapłonową + kable, używana oryginalna, sprawna bo już nawet ją w innej Audi sprawdziłem - akumulator wymieniony po ubiegłorocznej zimie - ciśnienie paliwa jest - gaz na butli zakręciłem, więc nawet jeśli był jeszcze w dolocie to przy tym ile razy już kręciłem dawno go wydmuchało - próbowałem wspomagąć zapłon eterem, nic - VAG nie pokazuje błędów Witaj swiece przewody itp. mam nowe .Do wczoraj wszystko bylo idealnie ,a po pracy-ja do auta o ono nie chce gadac,kreci ale nie zapali.Niedawno wymienialem nawet aparat zaplonowy a ta kutfa mi taki numer wykreca! sam nie wiem juz czego szukac.
ppp Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Moze immobiliser sie zablokował>miga ci ta żółta kontrolka immo?
kwiatek30-76 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2010 miga jak jest zazbrojony. Czyli jak kluczuyk jest w polozeniu 1, potem po rozblokowaniu gasnie i tylko kontrolki swieca. Suka dalej nie gada kreci tylko a iskra czasem jest czasem nie. ;(
wojtek26 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Sprawdz czujnik Hall-a oraz ustawienie rozrzadu oraz zobacz czy aparat jest prawidłowo ustawiony.
dawid195a Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Ja miałem problem z odpalaniem i duszeniem silnika 1.6 ADP +gaz,zaraz po odpaleniu ,na vagu nie było błedów. Długo dochodziłem czemu słabo pali i się dusi, było to spowodowane instalacją gazową i złą regulacją, po odłączeniu aq i resecie ecu benzyny wszystko wróciło do normy ,aż do ponownego przełączenia na gaz(był zle ustawiony)
stefzor Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Ja miałem problem z odpalaniem i duszeniem silnika 1.6 ADP +gaz,zaraz po odpaleniu ,na vagu nie było błedów. Długo dochodziłem czemu słabo pali i się dusi, było to spowodowane instalacją gazową i złą regulacją, po odłączeniu aq i resecie ecu benzyny wszystko wróciło do normy ,aż do ponownego przełączenia na gaz(był zle ustawiony) reset ecu tylko przy pomocy komputera i kabla? immobiliser działa poprawnie, na VAGU też był sprawdzany i jest ok
kwiatek30-76 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2010 Koledzy ale ja ta kupa tylko na bezynie smigam bo gaz nie dziala.I to na bezynie wychodza takie jaja ;( ;(
Maciej8891 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 ja kolego całkiem niedawno bo jakiś tydzień temu miałem ten sam problem. Rozwiązaniem było odpalic poprzez holowanie auta. Auto też rozrusznik kręcił normalnie wszystko pięknie cacy a tu lipa poholowałem auto i odpaliło. I od tego momentu znowu pali normalnie jak gdyby nigdy nic. I usterka nie wiadomego pochodzenia zażegnana zobaczymy na jak długo
kwiatek30-76 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2010 Sprawdż pomke paliwa. Kolego widac ze nie czytasz calosci. Pompa podaje paliwo normalnie.Iskra jest-a suka nie zagada.[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 10:03_________________________________________________ ja kolego całkiem niedawno bo jakiś tydzień temu miałem ten sam problem. Rozwiązaniem było odpalic poprzez holowanie auta. Auto też rozrusznik kręcił normalnie wszystko pięknie cacy a tu lipa poholowałem auto i odpaliło. I od tego momentu znowu pali normalnie jak gdyby nigdy nic. I usterka nie wiadomego pochodzenia zażegnana zobaczymy na jak długo Witaj to Ci sie udalo bo moja tez ciagalem,pchalem i h.. husteczka z tego. Zrobil mi sie nie lada problem na swieta! Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się