Slawek84 0 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Przy ok 0 stopni ~2km. Przy ok -4 stopni ~4 km. ok -10 stopni ~6 km Temp ustawiona na 30`C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PG 0 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 termostat masz ok?? mi zazwyczaj przelacza sie po ~800m w duze mrozy ~1.5-2km przy temp 29 albo 30 stopni nie pamietam jak ustawialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek84 0 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 khm... nigdy nie miałem problemu z nagrzewaniem i trzymaniem temperatury....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 U mnie przy temp zew -20 jak ostatnio ( auto stoi w garazu) to przełączał sie po jakis 1,5-2 km temp. przełaczania 32 stopnie. Kolego sprawdz czy masz dobrze ustawiony typ czujnika temp parownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek84 0 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Jak sprawdzić jaki mam typ czujnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Na zimnym silniku sprawdz jaka temp parownika widzi komputer a jaka ECU lub klimatronik. Jezeli beda duze rozbierznosci to z listy czujników w komputerze LPG wybierz ten który bedzie najblizszy rzeczywistej temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 u mnie podobnie jak kolega Slawek84 z tym przełanczaniem zastanawiam się czy termostat jako nie domaga chodz trzyma mi 90 stopni a na 49 kanale na klimatorniku 88-92 zimą powiedzcie panowie czy płyn w zbiorniku powinnien być gorący?? i czy dolny wąż który idzie do termostatu tez?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binio-stg 0 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 U mnie w mrozy po jakiś 2 km, może nawet trochę mniej. Czasami jak odpalę auto i skrobie szyby to już się przełączy. Właśnie wróciłem z krótkiej traski, gaz załączył się po jakiś 800 metrach. temperatura na zewnątrz -7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek84 0 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 khm..... muszę chyba postarać się osłonić czymś reduktor (czujnik). Bo może być tak, że go chłodzi wiatrak i pęd powietrza. Bo po przejechaniu ~kilometra reduktor i wąż jest już ciepły. Załączam fotę gdzie jest zamontowany(może podsuniecie pomysł jak to zrobić) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonsiorek 0 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 W zakresie temp od -2 do -12 na gaz przerzuca mi prawie po tym samym dystansie czyli ok. 1.4 km. Samochód stoi pod chmurką, po uruchomieniu wsiadam i jade, zero biegu jałowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obsession 0 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 u mnie strasznie długo muszę czekać na gaz.. Przy tak niskich temperaturach jak -10 muszę przejechać kilkanaście kilometrów.. ostatnio załączył się po 20 km. Jest to chyba wina źle zamontowanego reduktora. Mam go założonego nisko pod lewą lampą i chyba wpięty w duży obieg. Silnik szybko grzeje się do 90 st (nowy termostat) a dopiero dużo później załącza gaz (często szarpie przy sporych mrozach tak, że nie da się jechać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binio-stg 0 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Uuu, jak mi by się po 20 km przełączał to bym tylko na PB jeździł. Jedź z nim do gazownika co ogarnie temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obsession 0 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 a jak u was jest z montażem reduktorów? jak macie je wpięte w obieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się