Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po ilu kilometrach przełącza się Wam na gaz?


Slawek84

Rekomendowane odpowiedzi

Przy ok 0 stopni ~2km.

Przy ok -4 stopni ~4 km.

ok -10 stopni ~6 km

Temp ustawiona na 30`C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

khm... nigdy nie miałem problemu z nagrzewaniem i trzymaniem temperatury....... :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy temp zew -20 jak ostatnio ( auto stoi w garazu) to przełączał sie po jakis 1,5-2 km temp. przełaczania 32 stopnie. Kolego sprawdz czy masz dobrze ustawiony typ czujnika temp parownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym silniku sprawdz jaka temp parownika widzi komputer a jaka ECU lub klimatronik. Jezeli beda duze rozbierznosci to z listy czujników w komputerze LPG wybierz ten który bedzie najblizszy rzeczywistej temp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie podobnie jak kolega Slawek84 z tym przełanczaniem zastanawiam się czy termostat jako nie domaga chodz trzyma mi 90 stopni a na 49 kanale na klimatorniku 88-92 zimą powiedzcie panowie czy płyn w zbiorniku powinnien być gorący?? i czy dolny wąż który idzie do termostatu tez?? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w mrozy po jakiś 2 km, może nawet trochę mniej. Czasami jak odpalę auto i skrobie szyby to już się przełączy.

Właśnie wróciłem z krótkiej traski, gaz załączył się po jakiś 800 metrach. temperatura na zewnątrz -7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

khm..... muszę chyba postarać się osłonić czymś reduktor (czujnik). Bo może być tak, że go chłodzi wiatrak i pęd powietrza. Bo po przejechaniu ~kilometra reduktor i wąż jest już ciepły. Załączam fotę gdzie jest zamontowany(może podsuniecie pomysł jak to zrobić)

img0979zi.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie strasznie długo muszę czekać na gaz.. Przy tak niskich temperaturach jak -10 muszę przejechać kilkanaście kilometrów.. ostatnio załączył się po 20 km. Jest to chyba wina źle zamontowanego reduktora. Mam go założonego nisko pod lewą lampą i chyba wpięty w duży obieg. Silnik szybko grzeje się do 90 st (nowy termostat) a dopiero dużo później załącza gaz (często szarpie przy sporych mrozach tak, że nie da się jechać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu, jak mi by się po 20 km przełączał to bym tylko na PB jeździł. Jedź z nim do gazownika co ogarnie temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...