macieek Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Panowie szukalem naprawde duzo i nie znalazlem odpowiedzi Na troszke ostrzejszych zakrętach (głownie podczas wychodzenia z zakrętów), najczesciej na 2 i 3 biegu (30-50km/h) czuje taki luz, wibracje na kierownicy. Ale uwaga - nie zawsze! Nie wiem od czego to zalezy...Dzieje sie to juz od dluzszego czasu. W miedzy czasie wymieniłem maglownice na regenerowaną z koncówkami z troche innego powodu ale nie wniosło to w tej sprawie nic. Ktos wie o co kaman? Ktos podpowiedzial, ze to stabilizator albo ich łączniki ale na szarpakach bylem kilka miesiecy temu, nie wykryli nic. (ale to byly szarpaki u angoli a nie mam zaufania do ich zdolnosci diagnostycznych hehe) Bede wdzięczny za jakieś konstruktywne podpowiedzi. pozdr
Daimos Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 przyczyną może być też przegub zewnętrzny
macieek Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2010 przyczyną może być też przegub zewnętrzny Hmm dzieki za wskazowke. Najlepsze jest to, ze dzieje sie to od jakiegos 1,5r ale na tyle sporadycznie, ze nie przeszkadza mi az to tego stopnia zebym sie za to ostro wziął I co najlepsze - nie zauwazylem zeby sie pogarszało przez ten okres...
89pawel89 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 szczerze mowiac watpie czy to moze byc wina przegubu. Zurzyty przegub inaczej daje sie we znaki
macieek Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2010 szczerze mowiac watpie czy to moze byc wina przegubu. Zurzyty przegub inaczej daje sie we znaki Tez mi sie tak wydaje. Przegob to takie strzelanie podczas troszke energicznego ruszania i skrętu 90stopni - przynajmniej ja takie mialem objawy w innych furmankach. A ja mam takie luzne telepanie kierownica powiedzialbym góra-dół ok 0.5cm w tempie co ok 0,2-0,3 sekundy. Hehe juz bardziej szczegółowo nie moge tego opisać chyba :gwizdanie: Miał ktoś podobne szopki? pozdr
89pawel89 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 kola wywazone? byc moze ktora z tarcz sie przegrzala i ulegla deformacji
macieek Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2010 kola wywazone? byc moze ktora z tarcz sie przegrzala i ulegla deformacji I koła i tarcze były zmieniane, felgi opony etc. Problem towarzyszy ciagle. Jesli tarcze były by zwichrowane to wibracje bylyby podczas hamowania a tak sie nie dzieje. Mam tarcze 312mm i hamowalem nimi z 180km/h bez zadnych wibracji, wiec moge je wykluczyc.
Daimos Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 szczerze mowiac watpie czy to moze byc wina przegubu. Zurzyty przegub inaczej daje sie we znaki miałem podobne objawy w Audi 80 tzn na lekkich zakrętach przy prostowaniu kierownicy zaczynały się pojawiać na niej drgania (dosyć mocne), okazało się, że całkowicie padła osłona przegubu i szlag go trafił, po wymianie całości problem znikł, a co dziwne żadnych stuków na zakrętach nie było (wiem jak stukają przeguby)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się