Tukan 2 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam mam pytanie czy lekko rozwalona plecionka moze byc przyczyna braku doladowania?Zawsze mialem w peaku 0.7 teraz mam 0.5.Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Na piczatek poraw temat.[mod]a co z nim nie tak?[/mod] Plecionka przed kat masz uszkodzoną? jezeli tak to ona nie ma nic do rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 plecionka nie ma nic do boosta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 co ma wspólnego plecionka do doładowania ???? przyczyn moga byc wiele. podepnij vag moze cos wykaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 co ma wspólnego plecionka do doładowania ???? kolega pyta a nie stwierdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam mam pytanie czy lekko rozwalona plecionka moze byc przyczyna braku doladowania?Zawsze mialem w peaku 0.7 teraz mam 0.5.Pozdr Nie ma wplywu, przeciez to wydech. Nawet sondy na wydechu nie maja wplyw na moc/mieszkanke/spalanie [br]Dopisany: 22 Grudzień 2010, 16:27_________________________________________________Male sprostowanie - sondy w AGB to podstawa mieszanki i diagnostyki. Mialem na mysli troche nowsze "4-sondowe" 2.7BiT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Witam mam pytanie czy lekko rozwalona plecionka moze byc przyczyna braku doladowania?Zawsze mialem w peaku 0.7 teraz mam 0.5.Pozdr Obstawiam DV-ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 dv albo nieszczelność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan 2 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Wywalilo taki blad 17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus P1453 - 35-00 - - zapewne on jest sprawca zamieszania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Jak miałem wywalony czujnik EGT to non stop auto wpadało w tryb awaryjny i ładowało 0.5 bara ,normalnie 1.1 soft (S4 B5) Oczywiście po wymianie jak ręką... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan 2 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 No tak czujnik do wymiany :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się