majuDJ Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Czemu każdy jak patrze w forumowiczów robi jakiś swapy na AWX i podobne ,czemu nikt nie bawi się w przeczep na ARL 150HP lub BPX 163Hp z Seata? Jestem ciekaw jakie moce można zmodulować w takim BPXie i czy dało by go się wsadzić w budę B5? Jakie wady ma ten silnik, ktoś go zna, jak z awaryjnością?
Przemots Opublikowano 25 Grudnia 2010 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Sam słupek od ARL czy BPX wejdzie ale turbina występuje razem z kolektorem i to by wadziło o podłużnice
jaro4444 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Czemu każdy jak patrze w forumowiczów robi jakiś swapy na AWX i podobne ,czemu nikt nie bawi się w przeczep na ARL 150HP lub BPX 163Hp z Seata? Jestem ciekaw jakie moce można zmodulować w takim BPXie i czy dało by go się wsadzić w budę B5? Jakie wady ma ten silnik, ktoś go zna, jak z awaryjnością? Dlatego, że juz wieki temu przeszczepiono do A4 B5 słupek ASZ identyczny jak ARL/BPX http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=38351.0 Realnie da się uzyskać użytkowe 215-225 KM przy większej suszarce. Powyżej tego to jak golenie cipki brzytwą - fajna zabawa, ale jeden fałszywy ruch i katastrofa W golfie IV początkowe ASZ mają słabszy wał korbowy, w A3 zawsze miały ten mocniejszy. Ten konkretnie zastosowany w moim projekcie był z późniejszej produkcji z mocnym wałem takim jak ARL/BPX.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się