trzmi3lu Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 ------------------------------------------------------------------------------- Witam!!! U mnie z kolei jest taki problem ze po wyjeciu kluczyka ze stacyjki jeszcze cos tam sobie przeskakuje. Log z VCDS-Lite. Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.LBL Controller: 8E0 820 043 L Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 VCID: 2A2781ABC5E7 3 Faults Found: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Prosiłbym bardziej doswiadczonych o rade za co sie zabrac w pierwszej kolejnosci. Dziekuje i pozdrawiam
turzol Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 V107 ciemnozielony silniczek - znajduje się po lewej stronie jak ściągniesz schowek, nr 4 na zdjęciu View image: Flash 12 V113 silnik nastawczy możliwości zamkniętego obiegu powietrza, nr 3 na powyższym zdjęciu Musisz je zdemontować i przesmarować szuwaxem do potencjometrów
patryk10015 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Mam taki błędzik: Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 L Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 VCID: 2A5000F6BAA53F4C 1 Fault Found 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent ---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 22:17 ---------- czyli wychodzi na to że dwójeczka ---------- Post dopisany at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany at 22:24 ---------- i jak bym wymieniał ten silniczek to potrzebna jest poźniej jakaś adaptacja nowego jak bede z aso brał czy jakieś kodowanie?
turzol Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Wystarczy jak zrobisz nastawy podstawowe VAGiem
patryk10015 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Wystarczy jak zrobisz nastawy podstawowe VAGiem a jak się robi nastawy podstawowe vagiem albo jakiś link z opisem nastawów? I orientuje się ktoś jaka cena jest w aso tego silniczka? ---------- Post dopisany at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany at 22:35 ---------- bo rozumiem że nie idzie tego silniczka jakoś naprawić tylko wymiana pomoże?
turzol Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 w aso 4 stówki z hakiem za jeden silniczek. Ja wymieniłem na używki z A4 B7 rocznik 2008 czyli w miare świeże i w sterowniku w koncu nie mam błędów, a miałem 3 uwalone. o nastawach poszukaj na forum, było wielokrotnie
patryk10015 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 ok dzięki 4 stowy to troche sporo też poszukam używki to mówisz że od b7 też podejdzie i nie bedzie bledu? kod silnikczka do b7 jest taki sam jak do b6 czy cos sie zmienia mowa o V71
turzol Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 ok dzięki 4 stowy to troche sporo też poszukam używki to mówisz że od b7 też podejdzie i nie bedzie bledu? kod silnikczka do b7 jest taki sam jak do b6 czy cos sie zmienia mowa o V71 B6/B7 i Seat Exeo - wszystkie mają te same indexy i można śmiało montować
patryk10015 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 ok dzięki 4 stowy to troche sporo też poszukam używki to mówisz że od b7 też podejdzie i nie bedzie bledu? kod silnikczka do b7 jest taki sam jak do b6 czy cos sie zmienia mowa o V71 B6/B7 i Seat Exeo - wszystkie mają te same indexy i można śmiało montować ok dzięki za info
Sieni Opublikowano 16 Marca 2013 Opublikowano 16 Marca 2013 Witam ktoś zna numery klap sterowanych elementem nr 40? Ostatnio jak demontowałem filtr kabinowy okazało się, że ich nie mam.. Pozdrawiam
Onkel Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 Tzn. Silniczek masz tylko nie ma tych klapek co sie zamykaja/otwieraja? Wysłane z mojego GT-I9070
Sieni Opublikowano 19 Marca 2013 Opublikowano 19 Marca 2013 tak, nie mam klap i jednego elementu nr 40 co trzyma ta klapę
biggman Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Też mi się udało w końcu wymienić silniczek V158, masakra jest z dostępem do ostatniej śrubki, ale da radę, tak jak ktoś już pisał plecami na progu, głowa przy pedałach i jazda Przed wymianą polecam zaopatrzyć się w kilka kluczy nr 6
POWER-KRIS Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 A ja je naprawiam. Problem w nich ze jest potencjometr który modułowy pokazuje procent uchylenia i w skrajnych położeniach na wertepach potrafi wyjść za skalę. Czasem wystarczy tylko ręką klapę troszkę cofnąć żeby zatrybił i ok.Ewentualnie docisnąć obudowę silniczka bo potencjometr odstaje od bieżni. Nie spotkałem się jeszcze ze spalonym. Sony Xperia E dual Tapatalk 4
Jacek 59 Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 witam. jestem nowy i mocno potrzebuje pomocy. rozebralem pol samochodu i znalazlem silniczek V70 ale nie moge go wyjac jak to zrobic.
biggman Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 V70 to chyba najłatwiejszy do wymiany silniczek demontujesz schowek (5 śrub) i masz V70 jak na dłoni, jest przykręcony na 3 śruby
POWER-KRIS Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 No do jednej to troche kulawo. Sony Xperia Tapatalk 4.
biggman Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 nie no tam jest dużo miejsca chyba że mówisz o tym silniczku przy nogach kierowcy, tam jest hardcore
POWER-KRIS Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Dokladnie;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
biggman Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 no to plecami na progu, głowa przy pedałach, naszykuj sobie kilka kluczy, i po pół obrotu i się uda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się