dziku Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Jeszcze jedna wskazówka: podobny efekt tj. spadek temperatury może powodować popsuta wiskoza. Jesli bedzie cały czas w trybie pełnej wydajności to podczas jazdy silnik jakoś się zagrzeje, ale na postoju temperatura będzie bardzo szybko spadać. Polecam poszukanie tematów związanych z wisko - można w domowy sposób spróbować sprawdzić czy działa dobrze. Ale to dopiero po sprawdzeniu czy czujniki są OK.
wiktorsam Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Mam co prawda ahu, ale 90 stopni na blacie mam po 5-7 km w zależności od temperatury na zewnątrz, latem wiadomo szybciej. Nie mam klimy, nadmuch ustawiam 1-2 bieg, chyba że szyba mocno zaparowana to 3, temperaturę na maximum. I teraz jak auto dopiero co osiągine 90 na blacie, czyli de facto naprawdę około 80 stopni, to po jakichś 10 minutach na wolnych temperatura spadnie do około 70-75 stopni. Ale jak auto zrobi dłuższą trasę, załapie już 87-88 stopni na kompie to nawet półgodzinny postój na wolnych nie spowoduje spadku temperatury na blacie - wskazówka na 90 stopni stoi jak wryta. Wczoraj na spocie lokalnym właśnie auto stało ponad pół godziny na wolnych, wsiadłem do nagrzanej furki a na blacie nadal było 90 stopni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się