Gość -makaveli- Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 daj znać co i jak tylko pamiętaj żeby nie ubrudzić węży w środku bo cały syf pójdzie w układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alf 0 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 dam znać [br]Dopisany: 15 Styczeń 2011, 23:32_________________________________________________Rano sprawdziłem węże i jest ok. Na próbę poruszałem ''sztangą'' i pojechałem na giędę kupić N75. Wracałem autostradą i o dziwo żadnych problemów, auto ciągnęło aż do domu. I teraz pytanie, czy jest możliwe żeby ten n75 się zawieszał i powodował brak mocy, czy raczej sztanga się zacina. Dzisiaj jadę w trase i teraz nie wiem, czy wymienić ten n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek123_ms 0 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 jak kupiles to wymien N75 Na pewno nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 jest kilka powodow tych bledow 1 weze dolotowe weze cisnienia od egr 2 czujnik cisnienia i temperatury w tym silniku jest 2 w 1 3 nieszczelnosc turbiny -bardzo sporadyczny blad ale zadarza sie ale glownym powodem takich zachowan silnika jest niestety na 99przypadkow turbina ktorej wiesza sie geometria przy spokojnej jezdzie ma egr czas wysterowac i nie bedzie bledu ale przy szbyszm przyspieszaniu wywala blad czujnik cisnienia albo turbiny w kilku przypadkach zadrza sie ze to egr albo czujnik cisnienia (map sensor) ale to sporadyka zrob tak poruszaj sztanga na maxa w dol i gore i tak dobrych kilkanascie razy potem pojezdzij bardzo dynamicznie czyli przyspieszanie i zwalnianie i znow przyspieszanie na rozgrzanym silnikui nie zaluj mu gazu przy przyspieszaniu obr od 1900 - 3500 w tym zakresie sie trzymaj i jesli to turbawa zobaczysz duza roznice w przyspieszaniu po kilku razach i blad sie nie pojawi ale to moze byc tymczaswoe do porzadneg wyczysczenia i wywazenia turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alf 0 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Wymieniłem N75 i rozruszałem sztange. Zobaczymy jaki efekt. Dam znać czy pomogło. Dzięki za pomoc panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordii 1 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 to bedzie gdzies jakas dziura w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 ale glownym powodem takich zachowan silnika jest niestety na 99przypadkow turbina ktorej wiesza sie geometria przy spokojnej jezdzie ma egr czas wysterowac i nie bedzie bledu ale przy szbyszm przyspieszaniu wywala blad czujnik cisnienia albo turbiny W AHU nie ma sie co zawieszac bo tam jest zwykłe turbo WG bez zmiennej geometrii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 ale glownym powodem takich zachowan silnika jest niestety na 99przypadkow turbina ktorej wiesza sie geometria przy spokojnej jezdzie ma egr czas wysterowac i nie bedzie bledu ale przy szbyszm przyspieszaniu wywala blad czujnik cisnienia albo turbiny W AHU nie ma sie co zawieszac bo tam jest zwykłe turbo WG bez zmiennej geometrii nie wiem jak jest w ahu napisalem ogolnie czego to moze byc przyczyna jesli nie ma zmiennej geometrii to zostaje czujnik g72 cisnienia i temperatury oczywiscie jesli wsztykie wezyki dolotowe sa szczelne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alf 0 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Panowie, zrobiłem trasę 800 km i nie było problemów. Komplet na pokładzie plus bagaże i nie było słabych momentów. Stawiam na n75, bo był wymieniony jako ostatni i pomogło Jak pisałem wcześniej, wszystko było przy okazji wymiany rozrządu myte i sprawdzane, a miał zadyszki. Jeśli powrót będzie także bezproblemowy, no to chyba po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 na VAG-u patrzyłeś czy nic już nie wywala?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alf 0 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Powrót bez problemowy, auto szło jak kiedyś. Wszystko wróciło do normy, nareszcie błędów już nie wywala. Dzięki panowie za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się