tomek84dg Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Panowie czy możecie mi pomuc chodzi o to ze mam wycieki i płynu chodzącego i oleju wstawię parę fotek jak możecie proszę o numery Czesci chodzi o ten wodny pozdrawiam i jak sie nazywa ten przewod wodny co idzie od silnika do chyba nagrzewncy w samochodzie sa 2 jeden mi przecieka[br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 15:20_________________________________________________http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/791971f156727cee.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef4b4cf8a7873f96.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8a84a9b5be4ae6e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/411a6ab230935124.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef36ac164089e632.html Dzieki za pomoc
Mario Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 płyn chłodniczy leci z tego czarnego króćca, cena w ASO, to jakieś 35 zeta (sporo roboty z wymianą) a olej może lecieć spod uszczelki pokrywy zaworów
tomek84dg Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 uszczelka nowa i ciągle cieknie a nie wiesz jak nazwać dokładnie ten króciec?
Mario Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 uszczelka nowa i ciągle cieknie a nie wiesz jak nazwać dokładnie ten króciec? 06B 121 132 E - kołnierz w pierścieniem uszczelniającym. Co do oleju, to musisz wytrzeć silnik i jakimś lustereczkiem sprawdzić po odpaleniu. Może też przepuszczeć uszczelka pod nastawnikiem faz rozrządu (napinaczem łańcucha)
tomek84dg Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 no jest problem bo ten olej nie wiem skąd sie bierze wszystko czekam na wyciek
baraka Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 ogolnie uturbione silniki benzynowe nie sprawdzaja sie na dluzsza mete..jakby nie patrzac to ten silnik jest przesilony tak jakby a to przez turbine wlasnie
Mario Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 ogolnie uturbione silniki benzynowe nie sprawdzaja sie na dluzsza mete..jakby nie patrzac to ten silnik jest przesilony tak jakby a to przez turbine wlasnie tak tak... przesilony...
dymiano Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 te silniki to nawet 150km to zadużo. wszystko w nich umiera. podobnie jak w 2.0tdi
Duch^ Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Wszystko w nich umiera ? No jeżeli maja przebieg rzędu 500k km to nie dziwie się I jeździ się nim i przyspiesza znakomicie przy spalaniu pb 10-11 /100 w mieście
kred Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 na moje oko - uszczelka pokrywy (dodaj w tym miejscu jakiegoś uszczelniacza) nawet serwis zaleca na zagięciach - przetarta obudowa od łańcucha - uszelka napinacza łańcucha to do oleju. zdejmij obudowe silnika i porób więcej zdjęc. bardzo prosty sposób do sprawdzenia wycieku w tym miejscu. komórka w dłoń i nakręc film z lampa a potem to obejrzyj co do wycieku płynu na kołnierzu wymień oring i bedzie ok ( wymiana tego tragedia !!!!) oring około 35 zł dymiano pomysl czasem jak coś napiszesz
tomek84dg Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 DZIEKI będę WALCZYL JAK BEDZIE JAKIES WOLNE
grzes1150 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 U mnie lało z pod nastawnika, pokrywy i z pod krućca płyn uciekał. Kruciec był sparciały. A co do żywotności tych 1.8T to przy 180tyś miałem padniętą przepływkę, zawór DV, padła kolejna cewka i nieszczelności wyżej opisane. Jak by tego było mało to był problem z wypadającymi zapłonami ,padła pompa oleju a teraz nastawnik wałka (napinacz) mówi mi PAPA. Taki mały przegląd bo do tej pory to tylko olej był zmieniany wraz z filtrami no i świece zapłonowe.
nippo83 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 na moje oko - uszczelka pokrywy (dodaj w tym miejscu jakiegoś uszczelniacza) nawet serwis zaleca na zagięciach - przetarta obudowa od łańcucha - uszelka napinacza łańcucha to do oleju. zdejmij obudowe silnika i porób więcej zdjęc. bardzo prosty sposób do sprawdzenia wycieku w tym miejscu. komórka w dłoń i nakręc film z lampa a potem to obejrzyj co do wycieku płynu na kołnierzu wymień oring i bedzie ok ( wymiana tego tragedia !!!!) oring około 35 zł dymiano pomysl czasem jak coś napiszesz Potwierdzam wypowiedź kolegi.. wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów na nową na zagięciach przesmarowałem bardzo cieniutką warstewką uszczelniacza i przykręciłem pokrywę zaworów - wszystko tym samym momentem w moim przypadku to było ok. 24 Nm. Po przeprowadzonej operacji problem zniknął. Powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się