Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jaki silnik pod swap do B5 1.8T czy jakas V6??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2.7 bit ma wszystko czego zapragniesz :gwizdanie:

no wiem tam jest wszystko pieknie rozwiazane i dosc bezawaryjnie jednak eksploatacja wieksza niz w 3.2 V6 dwie sprezarki to juz spory koszt no i spalanie zasadniczo wieksze hehe

zawsze jeszcze mozna cos pomodzic a koszta modow w takim silniku poza chipem sporawe

jakis wolnossak w tej mocy by sie zdal ale w B6 tylko 3.0 ASNy i ponoc roznie z nimi jest czytalem ze nie dokonca udany silnik moze lepiej 3.2 z B7 tam tez cos w okolicach 250KM ponad no i co Vka to Vka

chyba ze sie myle

spalanie wieksze niz w 3.2 :shocked: kto ci takich bajek naopowiadal ??

moje byle 1.8T pali 11.5l, eSa tyle samo wiec nie wiem gdzie widzisz ta kosztowna eksploatacje

Opublikowano

spalanie wieksze niz w 3.2 :shocked: kto ci takich bajek naopowiadal ??

http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/?marka=760&model=446&typ=13310

http://www.motofakty.pl/testy_i_porownania/dane_techniczne/?marka=760&model=446&typ=263354

no niby wieksze :)

wydaje mi sie ze wolnossak jest mniej awaryjny od biturbo wiecej rzeczy moze pasc

no i posostaje to e zawsze bedzie malo i malo a modzenie Ski dosc kosztowne

w Vce 220KM i to z zalozenia silnik w ktorym niewiele mozna zrobic wiec mody odpadna

popraw BUBA moge sie mylic

Opublikowano

w Vce 220KM i to z zalozenia silnik w ktorym niewiele mozna zrobic wiec mody odpadna

zależy ile masz pieniędzy-jak masz ich trochę,to i moc się zwiększy-małym kosztem nic nie zrobisz :cool1:
Opublikowano

mialem 1.8T i palilo mi ok 11l, teraz jezdzi nią Kolkov i pali tyle samo

mam 2.7 i pali 11-12 l

oczywiście jazda bez wygłupów

nie kazdy kupuje eske zeby robic trylion koni, od zwyklego v6 rozni sie tylko dolozonymi turbinami

Opublikowano

w sumie tak ale wiadomo takim autem nie da sie nie wyglupiac :>

ale powiem wam Panowie ze w zasadzie macie sporo racji chyba lepiej kupic gotowca niz bawic sie w swapy jak ktos wczesniej pisal jak swapowac to na cos naprawde mocnego

ja chyba jednak pojde w B6 1.8TQ

powiedzcie jeszcze tam byly trzy wersje 150/170/190KM roznia sie tylka sprezarkami czy silnik zmianil sie konstrukcyjnie??

a co do ziomka poczyta moze i sam podejmie decyzje

Opublikowano

150/170/190KM roznia sie tylka sprezarkami czy silnik zmianil sie konstrukcyjnie??

jeszcze 180 konna,wszystko ,tak poza tym jest na Forum,przynajmniej co dwa miesiące ktoś się pyta o to samo,więc wysiłek skieruj na "szukanie",a nie zadawanie pytań w tym temacie :wink4:
Opublikowano

150/170/190KM roznia sie tylka sprezarkami czy silnik zmianil sie konstrukcyjnie??

jeszcze 180 konna,wszystko ,tak poza tym jest na Forum,przynajmniej co dwa miesiące ktoś się pyta o to samo,więc wysiłek skieruj na "szukanie",a nie zadawanie pytań w tym temacie :wink4:

W b6 180 konna wersja >?? :naughty: pierwsze słysze

1.8T b6

AVJ=> 150

BFB=> 163

AMB (wersja USA) => 170

BEX=> 190

Pierwsze trzy roznia sie softem :)

BEX=> ma turbawke k03s, wieksze wtryski, 2 ICki

:)

Opublikowano

W b6 180 konna wersja >?? :naughty: pierwsze słysze

ja też-pomyliłem się :decayed::wink4:

Opublikowano

az mi głupio było poprawiac zielonego bałem sie troche :polew: ale znalazłem siły w sobie i napisałem :decayed::polew: :polew: sorki za :offtopic:

180 konne to w b5 bodajrze były :naughty:

Opublikowano

az mi głupio było poprawiac zielonego bałem sie troche :polew: ale znalazłem siły w sobie i napisałem :decayed::polew: :polew: sorki za :offtopic:

180 konne to w b5 bodajrze były :naughty:

tak-były w B5-zieleni też się mylą :embarrassed: chodziło mi ogólnie o 1,8T :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...