Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Buczenie w przedziale 1800-2000 obr.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!koledzy widze ze macie pojecie na obszerny temat dotyczacy silnikow,wiec pozwolilem sobie zadac pytanie...posiadam motor 1Z turbina westgade...w przedziale 1800-2000 obr.gdy silinik jest obciazony pojawia sie buczenie jak by WRC (mocy nie traci,plecionka nowa,kata nie ma,poduchy wymienione od skrzyni,skrzynia zreszta tez,itp.)gdzies doczytelem ze moze przeciazone turbo (wezyk ecu wyczyszczony,odma dyskretnie pod auto) ale dalej to samo...jak zachowuje sie n 75..czasami cyka czasami nie...sztanga turbo chyba ani drgnie,ale z tego co wiem to w tych silnikach na postoju trudno ja rozruszac a po sprzezeniu ze soba wezykow czerwony z niebieskim n75 roznicy nie ma zadnej ,auto tak samo przyspiesza...reansumujac...przyczyny mam szukac gdzie indziej czy to wina zle dzialajacego zaworu n75?czy moze cos nie tak ze sztanga turbo?ps.oleju w dolocie nie ma tylko zauwazylem ze po zdjeciu wezykow z n 75 cos tam kapnelo...wielkie dzieki za podpowiedz

Opublikowano

czyli problem tak naprawde nie zostal rozwiazany... :kwasny:

niestety... Obawiam się, że każdy to indywidualny problem i u każdego może być co innego :naughty:

Opublikowano

powiedz mi jeszcze czy zawor n 75 moze miec cos z tym wspolnego??

Powiem Ci, że nie wiem - nie jestem mechanikiem :) aczkolwiek jakby się zastanowić to może mieć ponieważ może się zamykać i otwierać jakoś dziwnie - ale czy to dawałoby taki efekt? - nie wiem :decayed:

Opublikowano

kolego u mnie też jest buczenie ale djagnoza jednoznaczna wypalony środkowy tłumik u ciebie pewnie to samo będzie wsłuchaj się w układ wydechowy, no chyba że tłumiki masz powymieniane. :mysli:

Opublikowano

hmm...moze i masz racje!bo jak gdyby sie wsluchac to dzwiek jakby dochodzil gdzies z tlumika,tzw.buczenie.Wymienilem plecionke i kata wyjelem ale jest to samo...Powiem ze katalizator byl dobry wiec ma to jakis wplyw na to ze srodkowy tlumik jest wypalony kolego wojtek 123??[br]Dopisany: 05 Styczeń 2011, 11:46_________________________________________________...jeszcze jedno...po ogledzinach zewnetrznych mechanior mowi ze tlumik jest wporzadku bo nie jest okopcony!Ma racje??

Opublikowano

u mnie też ładny z wyglądu ale w środku coś się z nim dzieje po prostu jest wypalony , audi ma dobry układ wydechowy z zewnątrz nie wylatują dziury ale środek niestety wypala się i sypie :wallbash:

Opublikowano

mam nadzieje ze sie nie mylisz....bo juz mam dosc z tym walki :kwasny:tlumik zamowiony w piatek montaz,wiec zobaczymy... :)[br]Dopisany: 05 Styczeń 2011, 21:33_________________________________________________....jestem po wymianie tlumika( na zewnatrz wyglada na dobry ale w srodku wypalony) - efekt - " buczenie" znacznie ucichlo,podejrzewam,ze tłumik koncowy tez jest do wymiany ... ale to w najblizszym czasie,moze dzisaj...wiec lekarstwem na całe zło jest nowy uklad wydechowy :good:

Opublikowano

U mnie (AHU) było dokładnie to samo w dokładnie tych samych obrotach (obciążenie i 1800-2000 obr).

Po wymianie plecionki ustąpiło... na 4 miesące - teraz w zimie widzę że powraca, ale zdecydowanie mniejsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...