szneider Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Proszę o analize mojego kąta wtrysku dla silnika AFB . Czy powinieniem zrobić korekte? Auto rano odpala po kilkakrotnym zakręceniu rozrusznikiem i póści bączka po odpaleniu i troche potelepie. Jak jest ciepłe pali od strzała. Termostat, czujnik temperatury, przepływomierz, akumulator wymienione. Do wymiany chyba bedą jeszcze świece. Po dwóch latach padły dwie sztuki, wymieniłem je ale nic sie nie zmieniło z porannym odpalaniem. Wszystkie wartości w VAG ustawione standardowo nic nie zmieniane. Na rozrządzie zrobione jakieś 32tyś. km
płotek85 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 kont sprawdzasz w grupie BS 000 i temp.90 stop. Powinien być 49-56. Co to w ogóle jest??? :polew:
przemik Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 kont sprawdzasz w grupie BS 000 i temp.90 stop. Powinien być 49-56. Co to w ogóle jest Zobacz w temacie z jakim silnikiem masz do czynienia... aha i pisze sie kąt a nie "kont"
szneider Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 Logi robione vag-com 208.1 Sprawdziłem vag-com 3.11 i wyszło grupie 004 przy LATE 0.8 do 1 ATDC. Nie zdążyłem zrobic loga bo bateria padła. Czy to dobrze?
przemik Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Wyglada ze kąt wtrysku miesci sie w granicach tolerancji, ustawienie rozrzadu prawidlowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się