Pitek87 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Witam tak jak w temacie zapaliła się kontrolka końca płynu do spryskiwaczy i zapaliła się na stałe mimo dolaniu kilkakrotnego już dalej sie pali co to za przyczyna może być?? Jest jakiś czujnik który się zawiesił?? Lub też słyszałem o pompce do spryskiwaczy razem z czujnikiem??? Wyświetla na Fis mi ten komunikat.
Gwerty Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 może ci sie kabel rozłączył albo przetarł. bo kontrolka sie zapala jak nie ma zwarcia do masy. wiec albo masz walnięty czujnik, albo gdzieś przerwę w odwodzie.
Pitek87 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 wtyczka jest jedna nic innego nie ma podlączonego a pompka działa więc pompka razem z czujnikiem może być?? pompka dziala a czujnik siadł??? kable w idealnym stanie są
Szamek Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 a wlewałeś może wodę do zbiorniczka? płyn jest podgrzewany? ja zrobiłem tak u siebie w poprzednim aucie i kamień z wody osadzając się zrobił swoje
Gwerty Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 wtyczkę od pompki masz ilo pinową? dwa czy trzy piny są? jeśli 2 piny w pompce to czujnik masz oddzielny, jeżeli 3 piny, to czujnik jest razem z pompką.
Pitek87 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 Witam są 3 piny więc pompka razem z czujnikiem wody od ponad roku zbiorniczek nie widział nie wiem jak poprzedni właściciel ale płynu przelało się sporo. Jeżeli pompka chodzi to czujnik padł i musze wymienic na nową???
miron1970 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 witaj Pitek 87 miałem ten sam problem co ty a przyczyną był nagar od płynu ktury osadził się na dwóch bolcach od czujnika kture znajduja się w sirodku w zbiorniczku na płyn, weś jakiegoś pręcika i poprostu zeskrob ten nagar tylko musisz trochę płynu upuścic żebyś mógł dojżeć te bolczyki. Mam nadzieję że ci pomogłem
comar_pl Opublikowano 29 Stycznia 2011 Opublikowano 29 Stycznia 2011 a ze sie tutaj wtrace, czy u mnie w AJM (brak fis) jest takowy czujnik plynu spryskow??
Pitek87 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2011 I nadal mam problem u mnie widać tylko mały cypelek na którym nie widać żadnego zaśniedzenia ale drutem postukałem, podrapałem po tym i dalej nic może czujnik siadł?????
k4mil3k Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Najprawdopodobniej siadl czujnik w pomce. Tam znajduje sie plywak z malutkim magnesem(magnes przyciaga dwie blaszki zwierajac je). Ostatnio montowalem nowa pompke z podrobki (45 pln) i niestety kolega na niej stanal gdy lezala obok auta i najwyrazniej zawiesil sie plywak. Pompka nowa, plyn jest a blad sie pokazywal. Na szybko przecialem jeden przewod w tej wtyczce (musisz poprobowac ktory bo nie pamietam, zmierz miernikiem ktore dwa sa od silniczka i to bedzie ten trzeci). Bledu nie ma, ale tez nie pokazuje stanu. Jak zrobi sie cieplej wymienie pompke jeszcze raz i zlutuje przewody, bo pieniadz nie duzy.
dogasso Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 ja u siebie mam to samo odkad kupilem auto to swieci mi sie taki "wieloryb" w FISie. Kobite to troche denerwuje ale mowie ze jak sam jezdze to przynajmniej mam sie do kogo odezwac pompka dziala wiec nie przeszkadza mi to za bardzo. Ale z tego co sie dowiedzialem to moze byc jakas pompka z innego modelu... Pitek jak uda sie Tobie usunac tego walenia z FISa to daj znac co zrobiles
Pitek87 Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Opublikowano 3 Lutego 2011 pewnie ze dam odpowiedz ale chyba bede przymierzal sie do kupna nowej ale problem jest wiekszy jak ja stara pompke wyciagne bo dojscie jest takie ze szok
dogasso Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Najlepiej sciagnac blotnik a zeby to zrobic to i zderzak :polew: i lampe tez by sie przydalo :polew:
k4mil3k Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Ja bynajmniej zrobilem to bez odkrecania blotnika i zbiorniczka z plynem sprysk. Nalezy odkrecic zbiornik z plynem wspomagania, wyjac lampe z kierunkiem. Jesli ktos ma drobne dlonie da sobie rade, jesli nie....poluzowac pas przedni. Jeszcze jedno - czesto zdarza sie ze po wymianie pomki, plyn zaczyna wyciekac z gumowych uszczelek w zbiorniczku - dla pewnosci wklejcie je na silikon. Jesli ktos nie chce wymieniac pompki - bo dziala, a jedynie chce pozbyc sie bledu to tak jak pisalem, wystarczy "tymczasowo" przeciac jeden przewod przy wtyczce od pompki(w przypadku pompki ze zintegrowanym plywakiem). Nie pamietam dokladnie ktory wiec musicie pomierzyc probowka. Jesli potrzeba informacji ktory to dokladnie to napiszcie, w wolnej chwili zajrze do siebie ktory przecialem. W przypadku gdy czujnik jest osobny....to chyba sprawa jest prosta...albo na stale zewrzec przewody, albo go poprostu odlaczyc
Pitek87 Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Opublikowano 6 Lutego 2011 kolego gdybyś mógł to daj znać który to jest przewód od czujnika żeby tymczasowo go przeciąć bo denerwuje mnie informacja o braku płynu na fisie a tak to rds z radia jest i git
k4mil3k Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 Na posbe kolegi wyzej. Przypominam ze jest to tylko rowiazanie tymczasowe i w moim przypadku wygladalo to tak:
Brysio Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 kolego mialem to samo w b5 pompka ma w sobie czujnk mozesz to delikatnie rozebrac i wyczyscic i podkleic na silikonie u mnie byly precicki kompletnie pordzewiale wiec musialem kupic nowa pompke 15euro myk jest taki ze z biegiem czasu plyn dostaje sie do pompki i ja od srodka zalatwia silnikczek bedzie sie nawet w plynie krecil a fis wywali blad niestety jak masz 60zl wymien pompke na nowa i problem zniknie raz na zawsze cudowanie z przecinaniem kabli itp co to wogole za fuszera masarka zeby pompka kosztowala 600zl to tak ale nie za 60zl niszczyc instalacje .....
k4mil3k Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 O Boszzz.... no strasznie poniszczona instalacja. Kazdy ma to co chce i lubi. Dla nie ktorych wazniejsze sa widocznie inne bledy niz plyn do szyb. A co jak co, ale jak ma sie stale blad na FIS-ie to czlowiek sie do tego przyzwyczaja i nie obseruje juz go tak jak powinien. Moze brak czasu i checi na wymiane, a wymienic pomke to trzeba sie troche pobawic, a zlutowac kabel przy wymianie i zgrzac mufke to juz raczej zaden problem.... Jasno i wyraznie napisane - rozwiazanie tymczasowe. Pomka rzeczywiscie nie jest droga, tylko wymagane checi i czas.
Pitek87 Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 Witam pomysł pomógł z tymczasowym przecięciem przewodu a jak zrobi się cieplej dużo cieplej to zabiorę się za wymiane pompki. Z góry dziękuje za pomysł i pozdrawiam kolegę z B5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się